• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä teet työksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja siki
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mitä teet työksesi -

• teollisuus

Ääniä: 1 20,0%
  • atk/hallinto/talous

Ääniä: 0 0,0%
  • koti-isä/äiti

• sosiaali/terveys

• markkinointi/palvelu

Ääniä: 4 80,0%
  • tiede/tegnologia

• opiskelija

• eläkkeellä

• koulutusala

• yrittäjä

• Ääniä yhteensä
    5
Sisäkkönä .. saakeli ..
cool.gif

Palkanmaksaja toimii "virkistysjuoma-teollisuudessa".
Oma roolini kaupallinen täysvastuu (asiakassuhteet, markkinointi, logistiikka yms.)

Ohutlevy mekaniikka tehtaassa toimihenkilönä. Tarkemmin suunnittelijana vaikken insinööri olekkaan=)!

totaalivittuuntunut insinörtti. Yliopistopaikka olis....ei vaan kiinnostais työ/opiskelu samaanaikaan.

Opashommia, pääasiassa moottorikelkkasafareita vedän. Kesäsin kaikenlaista, tällä hetkellä lämmitän saunoja, saunon, grillaan ja juon kaljaa
tounge.gif

Tällä hetkellä tietoliikkenne hommia...Mutta vakavasti harkinnassa on AMK-tasoinen muuntokoulutus LVI tai sähkö puolelle.
Jos jaksais tuon puurtaa niin se oliskin sitten kolmas ammattitutkinto  
062802jumpie_prv.gif

Ei ollut oikein sopivaa vaihtoehtoa meitsillekään, atk:hon pistin. Nörtti mä oon, mutta 3D-graafikko on titteli. Tai no käyntikortissa lukee Assistant Technical Director, mitä lieneekään
tounge.gif

Minä olen kaiketi se"kaikkien janoisten sankari"kun ajelen rekalla kaljaa kaikille keille kalja maistuu! Ja sehän ei maistu kellekkään..
tounge.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Back