Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

lario sanoi:Köyhän on pakko halvalla, kun juha on vienyt kaikki rahat.
Aprilian etujarruvalokatkaisijan korjaus, eli uutta tilalle.
Aprilian oma osa n. 70€, mutta mikrokytkin irrallaan, pari liitintä ja kutistesukkaa kustantaa vitosen (5€) verran
katso liitettä 12157
Karkov sanoi:Mulla muuten on yksi ehkä ylimääräinen aprilian etujarruvalokatkaisija, sopii ainakin noihin V4-koneellisiin 2009-2014 mallisiin, liekkö sama osa myös ehkä vanhemmissa apikoissakin ?
Karkov sanoi:Mulla muuten on yksi ehkä ylimääräinen aprilian etujarruvalokatkaisija, sopii ainakin noihin V4-koneellisiin 2009-2014 mallisiin, liekkö sama osa myös ehkä vanhemmissa apikoissakin ?
lario sanoi:Miula on vielä neljä (4) jäljellä ja sama mikrokytkin käy aika moneen Brembon etujarrukahvasysteemiin...
Ainakin sama käy 90-luvun Ducati SS / Monster
lario sanoi:Miula on vielä neljä (4) jäljellä ja sama mikrokytkin käy aika moneen Brembon etujarrukahvasysteemiin...
Tilasin niitä reilusti, kun viiden kappaleen tilauksessa toimituskulut oli saman verran kuin osien hinta![]()

JMH sanoi:Mul on varmana kaks. VOITTAJA.
wanico sanoi:Etujarruvalo?
Näyttäkää nyt keväällä sitten varmuudeksi jollekin kaverille kuinka se toimii ennen ku lähdette liikenteeseen...
JMH sanoi:Nyt kompastuit omaan näppäryyteesi. Sitä paitsi Italian sähköt. Löytyy varmasti seisontatuen jarruvalo myös. Ainakin ajan kanssa.
wanico sanoi:Etujarruvalo?
Näyttäkää nyt keväällä sitten varmuudeksi jollekin kaverille kuinka se toimii ennen ku lähdette liikenteeseen...
lario sanoi:Valitsin "etujarruvalokatkaisija" termin ihan vaan sen takia, kun ajallisesti kestää paljon kauemmin kirjoittaa "etujarrukahvassa oleva jarruvalokatkaisija".
Sitä paitsi jopa 6% ORGin keskustelupalstan kirjoittajista luulee tietävänsa jotain moottoripyörien tekniikasta...
Sen takia ei tarvii olla ihan pilkun tarkka.