• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

mitä saavutetaan cbr954rr:ään osien poistolla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
pyörässä on vakio alkukäyrät ja ilmanputsari.. sit akron slipari ja sytkäboksi techlusion TFI.. exup venttilin vaijerit on katkaistu ja läppä on kiilattu auki. sit vastaava patopainetta säätävä läppäsysteemi on poistettu kokonaan.. eli mitä hyötyä noilla osien poistoilla saavutetaan vai saavutetaanko yleensä mitään??
nixweiss.gif

Ainakin ilman säätöä tuolla saavutetaan täydellinen väännön puute alakierroksilla ja äärimmäisen hidas kaasuun vastaavuus.  Säätämällä varmaan voi saada jonkun hepan enemmänkin. Noissa täyshormeissahan ei vissiin mitään läppiä ole.

Minä en ole kyllä repinyt mitään irti omasta 929:stä. Itse olen ainakin sitä mieltä, että nämä sepät jotka väittävät itseään paremmaksi kuin Hondan ingenjöörit voisivat varmaan sitten aloittaa moottoripyörien suunnittelemisen.  
idea3.gif

Tämä venttiili muuten todistettavasti tekee muutakin kuin vaimentaa ääniä (vrt. suitsan läpät).

no, ne hondan ingenjöörit kyllä poisti tuon venttiilin 1000rr:ään. Joten nekin on kai väärässä joskus. Sitten ne laitto sinne semmoisen suzuki tyylisen ääniläpän.

www.cbr929rr.com ja sieltä htev eliminator

No joo. En muuten tiennyt ettei 1000rr:ssä ole moista EGCV:tä. Samalla varmaan kyllä muuttivat paljon muutakin... Näpertäminen ja customointihan on kuitenkin vaan hauskaa, ja saahan sitä nyt omalle pyörällensä tehdä mitä parhaakseen näkee. Säätämällä ruisku uudelleen varmaan saadaan lisää tehoa niinkuin sanoinkin. Säätämättä kuitenkin ainakin oma pyörä (servo siis hajosi) toimi ihan p****sti. Ei vääntänyt ja stumppasi helpommin. Koska topicin pyörässä oli säätömoduli, pyörä on ehkä/tn säädetty.

Back