• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä rengasta radalle kesäksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja janne-ki
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mitä rengasta radalle kesäksi? -

• Metzeler Racetec

Ääniä: 0 0,0%
  • Pirellin Dragon supercorsa Pro

• Bridgestone BT002

• Michelin Pilot race

• Dunlop GP209

• Vai joku slicksi

• Ääniä yhteensä
    0
Itse olen aikas yllättynyt tässä kyselyssä tuosta Bridgestonen heikosta suosiosta. Rodamoto kuitenkin jatkuvasti lähettelee tarjouksia ja eräät ratakuskit aikas äänekkäästi sitä vielä viime kesänä mainostivat.

No mulla oli Bridgestonen BT002:t viime kesänä. Ei mitään pahaa sanottavaa. Mutta Misukkaan silti vaihdan

Luin biken juttua jossa Vehniäisen kari vertaili vakio R1:tä omaan kilpuriinsa ja mainitsi jutussa ettei vakioalustalla kannattaisia käyttää kunnon ratarenkaita vaan katurenkaita. Jutussa vehniäinen perusteli katurenkaiden käytön paremmalla toimivuudella vakioalustan kanssa.

Itsestäni tuo kyllä tuntuu hieman oudolta ajatukselta kun on tottunut ajamaan kunnon ratarenkailla ja muistelee aikoja jolloin esimmäiset kerrat kävin radalla Pirellin Diabloilla. Kyllähän diablot meni jos vain nautiskeli kaarteista radalla.

Viime kausi mentiin Racetec slickseillä ja tuntui toimivan, joten samassa pysytään. Mitäs sitä hyvää vaihtamaan(ja halpaa).

kumpaa rengasta nyt sitten alle et kestää edes vähän kadullakin
pirellin diablo supercorsaa seoksilla vai
pirellin dragon supercorsaa...?

...pistin kanssa Misukan Pilot Powerin, johtuen siitä jotta ajan enimmäkseen tieliikenteessä ja käyn radalla harvemmin (n.20 kertaa tänä kesänä) kun toi aika menee talon rakentamisen merkeissä...

Onko muuten kellään hajua tämän renkaan kallistus kulmista?

rennsportit, niitä saa halvalla. ja on ihan hyvät mandp.co.uk myy niitä välillä 200eekkin parilta.

Onko muuten kellään hajua tämän renkaan kallistus kulmista?
Pilot Powerista en tiiä, mutta Pilot Power 2CT:llä kallistuskulma oli reilu 51 astetta...
Itse kallistin viime kesänä normaali powerilla kaikki 360 astetta. Ja lopun voi vain arvata
tounge.gif

Alle menee Dunlop Racing 1244-merkinnöillä olevat renkaat.

Toivottavasti pitoa löytyy.

Rennsporteilla on ajeltu,vielä olis pari alakerrassa.Pito on ihan ok.kyllä mieheltä loppuu kantti ennen ku renkaasta.Pyörä zx 9r -01
Leonvinse k&n.Dynot ja penkitetty.

En oo ratakuski, vaan ajan 95 % kadulla. Rata-ajoa muutama kerta (n. 5-10 päivää) kesällä. Vastaan siis Pirellin Diablo Corsa 3. Riittänee hitaan ryhmän vauhteihin?

Jaa vieläkö Rennsporteja saa jostain? Luulin että niiden valmistus on lopetettu jo pari (?) vuotta sitten.

Raceteceillä oon ajanu ja semmoset on taas jo odottamassa.

Miksi äänestyksessä on dragonit? Mun pyörästä ne ainakin suli alta pois, vaihoin pirellin diabloihin niin pyörä tuntuu kevyemmältä kaartaa ja kuluu hitaammin...
nixweiss.gif

Back