• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä on tullut tehtyä viimeiset 4kk?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PrivateeR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sellaienn kysymys muuten omaan ajokorttiini liittyen.

Ajokielto päättyy 23.8. eli saan 24.8 kortin takasin.
Saanko mennä 24.8. töihin pyörällä LAILLISESTI? Tarkotus olis mennä suoraan töistä hakemaan se ajokortti poliisilaitokselta.

Mun käsityksen mukaan JOS mut pysäytetään kortitta, niin kytillä on mahdollisuus tarkistaa tietokoneelta että ajolupa on voimassa, enkä saa kortitta ajamisesta sanktiota.

Olenko oikeassa vai väärässä?
Et saa ajaa ennenkuin olet kortin hakenut.

Kiinnijäämisen mahdollisuus on olematon, jos ei ihan kyttiksen pihalle jätä parkkiin. Tuskin tuota olet ollut 4kk:ta muutenkaan ajamatta
062802moto_prv.gif

Saanko mennä 24.8. töihin pyörällä LAILLISESTI? Tarkotus olis mennä suoraan töistä hakemaan se ajokortti poliisilaitokselta.

Mun käsityksen mukaan JOS mut pysäytetään kortitta, niin kytillä on mahdollisuus tarkistaa tietokoneelta että ajolupa on voimassa, enkä saa kortitta ajamisesta sanktiota.

Et saa ajaa ennenkuin olet kortin hakenut.

Kiinnijäämisen mahdollisuus on olematon, jos ei ihan kyttiksen pihalle jätä parkkiin. Tuskin tuota olet ollut 4kk:ta muutenkaan ajamatta  
062802moto_prv.gif
Itseasiassa olen. Pyörä on ollut koko 4kk visusti peitteiden alla. Pitääpä itseasiassa ruveta rasvaamaan ja putsailemaan jo osia pikkuhiljaa.

Tähän on PAKKO todeta, että jos ite sattuisin hyllyttämään korttini keväällä... Niin sakot maksaisin mukisematta kyllä, mutta niin taitais pyöräkin pysyä ajossa
tounge.gif

Joo väärässä..

Ajo-oikeus palautuu vasta kun olet fyysisesti saanut kortin käteen/hakenut sen laitokselta..

-Eki

Back