• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä on tullut tehtyä viimeiset 4kk?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PrivateeR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

PrivateeR

MotOrg ry jäsen
Sijainti
SBK #96
Noniin... ollu koko kesän melko hiljaisuudessa tääl foorumilla siks, kun kortti lähti lentoon 4kk:ksi epäonnekkaan motarin liittymän tutkapartion vuoksi, mutta 2 viikon päästä on taas kortti taskussa.

Halusin täs vaa alustavasti kysellä, mitä muut aktiivimotoristit on duunannu tän 4kk. Paljonko tullu ilometrejä yms kivaa.

Itellä tuntunu yllättävän vähän sydämessä tää 4kk ku on ollu nii paljon muuta aktiviteettia. Nyt alkaa ahdistaa ku laskee päiviä millon sen kortin saa takasin
sad_orig.gif

En viitsi kääntää puukkoa haavassa kertomalla mitä kaikkea on tullut tehtyä harrastuksen parissa. Nopeastihan toi sun ajokieltoaika on mennyt. Ihan vaan turhan juoksemisen takia kerron, että kun siinä läpussa lukee esim. ajokielto 10.6- 10.8 niin se kortin saa vasta 11.8. Kyllä ajaminen maistuu varmaan entistä paremmalta.
062802moto_prv.gif

Töitä  
033102ass_1_prv.gif
on tehty koko kesä tähän saakka.

Mutta nyt alkoi loma, pärrä pörähtää käyntiin varttitunnin päästä ja keski-eurooppa kutsuu
062802moto_prv.gif

062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Palataan asiaan joskus elo-syyskuun vaihteessa
bowdown.gif

Hmm... 4kk sitten elettiin huhtikuun 1/2-väliä = about niitä aikoja kun fillaria kaiveltiin ekoja kertoja naftaliinista ja tienpäällä oltiin kuin nuoret oriit kesälaitumella - mutta tämänhän kaiken sä jo tiesitkin kun napsahti
lookaround_orig.gif
Sitä vain vaatii "jonkun verran" itsehillintää kun tuo kaikki keväältä purkautumatta jäänyt ja nyt jo 4kk vain lisää padottu innokkuus pääsee jälleen purkautumaan konepyöräilyn merkeissä. Eli JÄITÄ HATTUUN runsaasti kun saat lappusen takas taskuusi ja ihan rauhassa vain lisää km matkamittariin. Kyllä se kesä on taas ensivuonnakin jotta saa ne "vaaditut" 10+tkm mittariin kaudessa kasaan
sport05.gif

ajeltu on varmaan enemmän kuin muina kesinä!kelit on kyllä ollu tosi upeet,tänään pitäs lähtee kohti saariselkää
062802moto_prv.gif

Eurooppaturnee, ratapäiviä ja mutkapätkää.

Busalla tällä hetkellä lasissa 8300km ja R6:lla suhannu 3500km eli vajaat 12.000km
062802moto_prv.gif

About 350km tänä kesänä tullut
sad_orig.gif
. Vapaa-aika kulunut melko tehokkaasti tontilla talon rakennus puuhissa
smile_org.gif

Jaahas, että mitäkö... kokoontumisia, mutkanpätkää, kokoontumisia... 12500 km... että näin  
biggrin.gif

Töitä huonolla palkalla ja työ ajat perseestä. Hirveesti ei oo päässyt pyörällä ajelemaan.

-Töitä
-treeniä
-kovempaa treeniä
-mutkapätkää
-äitini mökillä mönkijällä ajelua ja puutöitä
-Terassilla ihailemassa naisten kesäistä ilmettä  
cool.gif

Jotakuinkin tuossa järjestyksessä kesä tähän asti mennyt ja kilometrejä ei ole tullut kuin reilut 4000 mutta vielä kerkeää hienosti!

Työt kun loppu sopivasti keväällä nii on koko kesä tullu vaa ajeltua ja
033102beer_1_prv.gif
Mutta nyt kun mulla kävi sama kun sulla et kortti pois 4kk nii voi enää
033102beer_1_prv.gif

Kesä on mennyt pitkälti metsä ränneissä ja muutama rata reissu tehdessä kotarilla. Nyt kun sveitsin valtio palauttaa tuon takavarikoidun gikserin niin maanteiden ritari pääsee sivaltamaan jälleen  
tounge.gif

Hmm... 4kk sitten elettiin huhtikuun 1/2-väliä = about niitä aikoja kun fillaria kaiveltiin ekoja kertoja naftaliinista ja tienpäällä oltiin kuin nuoret oriit kesälaitumella - mutta tämänhän kaiken sä jo tiesitkin kun napsahti
lookaround_orig.gif
Sitä vain vaatii "jonkun verran" itsehillintää kun tuo kaikki keväältä purkautumatta jäänyt ja nyt jo 4kk vain lisää padottu innokkuus pääsee jälleen purkautumaan konepyöräilyn merkeissä. Eli JÄITÄ HATTUUN runsaasti kun saat lappusen takas taskuusi ja ihan rauhassa vain lisää km matkamittariin. Kyllä se kesä on taas ensivuonnakin jotta saa ne "vaaditut" 10+tkm mittariin kaudessa kasaan
sport05.gif
Mutta sie unohit oleellisen että mistä threadi oli tehty eli mitä on tullut tehtyä? Met ootamma hengitystä pidätellen jos toinen veto osuis aiheeseen...

Hmm. Viimeisen 4kk aikana olen mm. ajanut kolmella eri mp:llä yhteensä yli 11tkm ja lisäksi käynyt ajamassa muutamia koeajoja. Lisäksi olen juossut vajaat 500km, viettänyt 1kk kesäloman, nähnyt livenä Linkin Parkin, Metallican, Pet Shop Boysin ja Madonnan, juonut kaksi pulloa viskiä ja lukuisia oluita jne. Näin ajatellen on kyllä ollut oikein hauska ja tapahtumantäyteinen kesä!  
thumbs-up.gif

Hmm. Viimeisen 4kk aikana olen mm. ajanut kolmella eri mp:llä yhteensä yli 11tkm ja lisäksi käynyt ajamassa muutamia koeajoja. Lisäksi olen juossut vajaat 500km, viettänyt 1kk kesäloman, nähnyt livenä Linkin Parkin, Metallican, Pet Shop Boysin ja Madonnan, juonut kaksi pulloa viskiä ja lukuisia oluita jne. Näin ajatellen on kyllä ollut oikein hauska ja tapahtumantäyteinen kesä!  
thumbs-up.gif
Ihan samanlainen on ollut mun kesä lukuun ottamatta Madonnaa, Pet Shop Boysia ja kesälomaa. N. 11 000 km kolmella eri mopolla. Juoksemisen sijasta olen ajellut polkupyörällä.

Loma alkaa ensi viikolla, The Sunshine State kutsuu
033102beer_1_prv.gif

Pari kertaa lapissa käyty, Ruunaalla, mutkapätkää, mökkeilyä mantereella ja saaristossa. Yhet sakotkin saanut. Taitaapi olla sellanen 8tkm takana.

Tänä kesänä (siis tuon 4kk:n aikana) kerennyt yhtenä lauantaina ajamaan ~550km.  Nyt lomasta puolet mennyt ja koko aika 2-vuotiaan pikkunassikan kanssa (loppulomakin saman nassikan kanssa). Voittaa pyöräilyn 6-0  
buttrock.gif

4kk tiukkaa ajoa km kertymä huitoo vajaata 8000 ja vielä kivasti kautta jäljellä
sport05.gif
niin ehdit siekin heittää vielä useat tuhannet mittariin
bowdown.gif

Sellaienn kysymys muuten omaan ajokorttiini liittyen.

Ajokielto päättyy 23.8. eli saan 24.8 kortin takasin.
Saanko mennä 24.8. töihin pyörällä LAILLISESTI? Tarkotus olis mennä suoraan töistä hakemaan se ajokortti poliisilaitokselta.

Mun käsityksen mukaan JOS mut pysäytetään kortitta, niin kytillä on mahdollisuus tarkistaa tietokoneelta että ajolupa on voimassa, enkä saa kortitta ajamisesta sanktiota.

Olenko oikeassa vai väärässä?

Sellaienn kysymys muuten omaan ajokorttiini liittyen.

Ajokielto päättyy 23.8. eli saan 24.8 kortin takasin.
Saanko mennä 24.8. töihin pyörällä LAILLISESTI? Tarkotus olis mennä suoraan töistä hakemaan se ajokortti poliisilaitokselta.

Mun käsityksen mukaan JOS mut pysäytetään kortitta, niin kytillä on mahdollisuus tarkistaa tietokoneelta että ajolupa on voimassa, enkä saa kortitta ajamisesta sanktiota.

Olenko oikeassa vai väärässä?
Riippuu jepestä. Periaatteessa se on kortitta ajo (ei siis ajo ilman ajo-oikeutta) . Jos on huono päivä, niin rikesakko.

Back