• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä on moottoripyöräily sinulle?

Mitä on moottoripyöräily sinulle? - osaatkos kertoa...

• 1. "elämäntapa"

Ääniä: 17 7,8%
  • 2. "harrastus"

Ääniä: 56 25,6%
  • 3. ainoa moottorikäyttöinen kulkuneuvo

Ääniä: 7 3,2%
  • 4. "pakkomielle"

• 5. "irti arjesta"

Ääniä: 69 31,5%
  • 6. "vauhdin ja g-voimien hurmaa"

Ääniä: 34 15,5%
  • 7. "vapautta liikkua"

Ääniä: 14 6,4%
  • 8. "egon jatke"

Ääniä: 4 1,8%
  • 9. "eroottinen kulkuneuvo"

Ääniä: 4 1,8%
  • 10. en osaa luokitella

• Ääniä yhteensä
    219
Kaikkea muuta paitsi kohtaa 9. Välillä pyörät olleet mielessä ärsyttävyyteen asti. Muutakin elämää olisi...
wink.gif

S

cool.gif
Aikas kattavat vaihtoehdot oli....Eli mopedi on ainoo motorisoitu vempain meidän perheessä, lisäksi se on mun kulkuväline töihin ja takas...Elämäntapa...Harrastus...jne...
Ja se on oiva vempain siinä mielessä, ku oiiiiiikein paljon kyrsii joku juttu (esim.oma ukko
blush.gif
),niin ei tartte ku hypätä puikkoloihin ja lähtee veteleen pitkin motoria/teitä,ja saa rauhas mumista ja kiroilla kypärän sisäl, ni johan kiukku laantuu
blush.gif

inlove.gif

062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif

thumbs-up.gif

No mä nyt taidan vielä toistaseks olla tällanen wannabe-harrastaja
biggrin.gif
joten eiköhän se sit harrastukseks luokitella
tounge.gif

Kyllä se moottoripyöräly pitää saada elämäntavaks, ainakin kesäsin, kaikki mahdolliset työajotkin pyrin tekemään pyörällä kesäisin, näin saan yhdistettyä työn ja huvin!
cool.gif

Moottoripyöräily on mulle intohimo joka saa endofriinin liikkeelle.
Se on tapa irrottautua arjesta ja saavuttaa ekstaasi.

Motorismi on mun uskonto
devil.gif
biggrin.gif

Harrastus joka irroittaa arjesta, antaa hyviä kokemuksia ja ainoa toimiva moottorikäyttöinen kuljetin tällä hetkellä...
Ja tietenkin toinen niistä kahdesta ihastuksesta
wink.gif
inlove.gif

Todella vaikea alkaa erittelemään, niin monta tunnetta ja ajatusta tulee pyörän päällä... Joten en lokeroi itseäni!
smile.gif

Laitoin kohtaan harrastus, mutta ois sen voinu laittaa myös kohtaan elämäntapakin (16 vuotta ajallu motskareilla).
Vapaus liikkua on myös aika kuvaavaa, koska autolla ei tule mielenkään lähteä huvikseen ajelemaan, muttaa moottoripyöräilyssä on sitä vapautta liikkua..etten sanoisi himoa liikkumiseen.
Nyt kun nykyinen vaimokin on innostunut moottoripyöräilystä, niin kyllä suunta on kokoajan elämäntapaa kohti YYEESSS!!!

PS. Ensi viikolla otan pyörän käyttöön Oulussa.

Joo elikkä kyllä se menee tuonne pakkomielteen puolelle eli työmatkat menee satoi tai paistoi pyörällä

Kohta seiska ilman muuta. Mopolla tulee ajeltua paikkoihin, joihin ei tulis ees mieleen mennä kotilolla.
wink.gif

Meni pakkomielteen puolelle, koska aina olen halunnut ja nyt sen haaveen toteuttanut.
062802jumpie_prv.gif

Tyytyväinen valintaani olen ollut
tounge.gif

Prätkä tulee pysymään pihassa vastedeskin
bowdown.gif
062802moto_prv.gif

Heh, vähän vaihtelee, mutta mielellään äänestäisin useampaakin! Pelkkiä positiivisia ajatuksia, tietenkin...
062802jumpie_prv.gif

Pakkomielteen omainen arjesta irti johtava eroottinen harrastus, tai jotakin sinne päin. Aika moni määritelmä olisi sopinut... Kivaa puuhaa pitkästä aikaa, ja mahdollisuus tavata hemmetin hyvää porukkaa!
cool.gif

Eiköhän se ole vähän kaikkea, eihän sitä voi edes kategorisoida. Mpyöräily on pyhä.
bowdown.gif

Back