• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä on moottoripyöräily sinulle?

Mitä on moottoripyöräily sinulle? - osaatkos kertoa...

• 1. "elämäntapa"

Ääniä: 17 7,8%
  • 2. "harrastus"

Ääniä: 56 25,6%
  • 3. ainoa moottorikäyttöinen kulkuneuvo

Ääniä: 7 3,2%
  • 4. "pakkomielle"

• 5. "irti arjesta"

Ääniä: 69 31,5%
  • 6. "vauhdin ja g-voimien hurmaa"

Ääniä: 34 15,5%
  • 7. "vapautta liikkua"

Ääniä: 14 6,4%
  • 8. "egon jatke"

Ääniä: 4 1,8%
  • 9. "eroottinen kulkuneuvo"

Ääniä: 4 1,8%
  • 10. en osaa luokitella

• Ääniä yhteensä
    219
Mulle käy noi 2,3,5&7 vaikee sanoo on se vaan niin kivaa
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Olen sellainen "uusiomotoristi", mutta silti meni rasti ruutuun 1. koska hengeltäni olen ollut motoristi aina, vaikken rahapulmien johdosta aiemmin palannutkaan rakkaan elämäntavan pariin.
062802moto_prv.gif

Kyllä se tuonne elämäntapaintiaanin ja harrastuksen väliin menee. Ei oikein voi kuvitella tilannetta, etteikö tallissa jonkinlaista kaksipyöräistä olisi.

tounge.gif

062802moto_prv.gif
Näin talvella:siitä puhe mistä puute..Kesäisin ajellaan,ja puhutaan-moottoripyöräilystä,siis
tounge.gif

Kakkoseen vetää mullakin rastin, muitakin siinä ois hyviä. Onhan mp.stä käytännönhyötyäkin,ajelen muutenkin kuin huvikseni,vähän niinkuin työmatkoja jne-eli harrastuksen ja huvin saa mukavasti yhdisteltyä.

Mä on ehdottomasti erotiikan kannalla  
inlove.gif

wink.gif
 Kattokaa vaikka:!  
tounge.gif

Noniin se kuva olikin vähän sensuroinnin tarpeessa ;)

Kyllä moottoripyöräily on alkanut olla yhä enenevässä määrin "irti arjesta", se on se "minun juttuni", omaa aikaa. Kun duunissa joutuu kesäkuumalla runnomaan kaupungin katuja ilman ilmastointia olevalla kotilolla 150 km päivässä, niin mikä onkaan mukavampaa kuin shortsit ja t-paita päällä huitaista tuo 20 km ja hypätä Yyterissä mereen. Ei tosin ihan vielä toukokuussa.

Vapautta liikkua äänestin....Varmaan se on sitä.Mutta mitä suurimmassa määrin se on eräänlaista fiilistelyä....
Onko mitään yli sen fiiliksen ,kun aurinkoisena kesäaamuna pakkaat tavarat pyörän selkään,ja lähdet.Lähdet vailla kiirettä tai aikatauluja...Edessä aurinkoinen tie,metsän tuoksut,olet matkalla...jonnekkin.Jätkä on aina mielellään ottanu reppunsa,ja lähteny.Kyllä se on..
cool.gif

Pakkomielle ja harrastus
smile.gif
Paljon on mennyt rahaa ja tulee menemään..Jokaiselle sijoittamalleni kolikolle ja setelille olen saanut vastinetta paremmin kuin esim.Baariin sijoitetulle
biggrin.gif

crazy.gif
Tällä hetkellä pakkomielteeksi jopa luokittelisin. Lapsesta asti kovastikkin "vainonnut asia", jonka aijon nyt aikuisena ottaa ja omia  
inlove.gif

pyörän hankinnat ovat minulle aina pakkomielle-juttuja, mutta kyllä pyörällä ajo on irti arjesta ja baanalle juttu..
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Irti arjesta, sitä se kait lähinnä lienee
cool.gif

3-kympin villityksessä liitelin ilmojen teitä muutaman vuoden.
4-kympin villitykseen riittää maakulkuneuvo, 2-pyöräinen sellainen
062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif

5-kympin villitykseen.... rollaattori?
033102bebe_1_prv.gif

033102bebe_1_prv.gif

033102bebe_1_prv.gif

kyllä se lähinnä harrastus on vaikka siihen äärimmäisen hurahtanut olenkin...  
inlove.gif

inlove.gif

koskaan elämässäni en ollut edes istunut moottoripyörän kyydissä, kun sitten yks kaks, kuin salama kirkkaalta taivaalta, viime kesänä naksahti ja eikun ajotunteja ottamaan ja mopon hankintaan. koukkuun jäin eikä ihan hirveesti kaduta...
smile.gif

smile.gif

smile.gif

Juu u ainut moottorikäyttöinen kulkuneuvvohan tuo on. Pelottavaa huomata olevansa vähemmistöä. Mut aika moni muukin kohta ois osunu mulle. Moottoripyöräily on jing ja jang harmoniaa sisäistä rauhaa........... elämää............. parasta huumetta
smile.gif
kertakaikkiaan ihanaa
inlove.gif
inlove.gif

Back