• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä öljyä suosittelette öljy/ilma koneeseen

Shellin X 100 20W-50, 9 euroa 4 litraa. Tollaisella jäteöljyllä mun vanha rullalaakeroitu Zeta-Kawa on suunniteltukkin toimimaan ja toimii.
Ai nykyisel Shelliläisellä toimii. '80-luvun alkupuolella oli Shelliläinen jotain mitä piti karttaa ku sen kans ei pitänyt sen paremmin tuutin ku zetorinkaan kytkin, jotain kehityst lienee siis tapahtunut.

Minä laitoin syksyllä -99 GSX-f 750 Suizaan Teboilin 15w50 Superbikea, ajelin sillä sit muutaman kierroksen takapihalla ja mielestäni käynti parani huomattavasti. Koneessa oli 10w40 perusöljyt ja tosiaan käynti ja vaihteiston toiminta ainakin äkkituntumalta parani. Kytkimen pelittäminen seliviää nyt sit lähi kuukausina  
smile_org.gif

Onko Kyseistä Teboilin tuotteesta muilla kokemuksia?
tb:n öljytkin ovat monilla motoristeilla pyörissään toimineet kuulemani mukaan ihan hyvin. ja jos salmonilla löytyi delvacilla välivapaita ja jollain muulla öljyllä ei, niin sen mukaan tietysti öljytkin.

10/40 perusöljy. Itse olen kokeillu 3 erityyppisessä pyörässäni delvacia, ei ole toiminut. Välivapaat lisääntyy ja kytkin luistaa kylmänä!
buttrock.gif

Back