Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suzukin omalla pikku setillä kyllä purkaa vehkeen vaikka kilon palasiin!Ja Itse asiaan: Yleensä mukana kulkee pyörän omat työkalut satulan alla(ihan kuin niillä mitään saisi oikeasti korjattua),
Heh, juur niin.Aika menee nääs rattosammin, jos joutuu noutajaa ootteleen tien penkalla.Miten noi röökit liittyy mopovarustukseen?![]()
![]()
![]()
mutta jos käykin niin että vaikka joku katteen ruuvi tms on löysällä yms. pikku paskaa. esim joku ruuvi päässyt löystymään niin että vituttaa ajaessa niin helppo noilla tehä pikku fiksaus. Eihän siellä tien päällä yleensä mitään koneremppaa tehäkkää mut kaikkee tollasta pientäEipä taida ruuvarilla paljon mitään tehdä, kun ei tiedä mistä päästä alkais vikaa etsimään...
Sattui tämmöinen pikapaikka silmien eteen.Aika moni mainitsee pitävänsä mukana renkaan paikkausvaahtoa, mutta kuinka moni on kokeillut sen toimivuuden käytännössä? Tossa tuli parissa projektissa testattua noita paikkavaahtoja ja en kyllä itse luota niihin juuri yhtään. Parhaassa tapauksessa paikkavaahdolla pääsee nippanappa kotiin asti, mutta todennäköisempää on, että matka katkeaa jo paljon aiemmin, ainakin jos ei pääse tasaisin välein lisäämään renkaaseen ilmaa huoltoasemalta. Tietenkin reiän koko vaikuttaa todella paljon kuinka hyvin nuo toimivat. Itse olen tässä harkinnut renkaiden käsittelyä tollasella aineella: kliks. Ainakin kauemmas matkaavien kannattaa vilkasta toi linkki.
Rahojen, avaimien, papereiden ja kännykän lisäksi kulkee usein repussa mukana järkkäri, pienet kokoontaitettavat sakset, tulitikkuja, päänsärkylääkettä, autoilijan tiekartasto (eli manuaalinen gepsi), vesipullo, vaihtosukat (mieluummin ottaisin varahanskat, mutta omistan vain yhdet), taskulamppu ja ketjuspray.Elikkäs kuten jo otsikko kertoo, niin mitä otatte mukaan kun lähdette heittämään ajolenkin, tuleeko mukaan kenties otettua jotain muutakin kuin lompakko ja kännykkä?