• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä mp-merkkiä et ikinä ostaisi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackCat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mitä mp-merkkiä et ikinä ostaisi? -

• Aprilia

Ääniä: 0 0,0%
  • BMW

Ääniä: 1 9,1%
  • Ducati

Ääniä: 1 9,1%
  • Harley Davidson

Ääniä: 5 45,5%
  • Honda

• Kawasaki

• KTM

Ääniä: 2 18,2%
  • Moto-Guzzi

Ääniä: 2 18,2%
  • Suzuki

• Yamaha

• Ääniä yhteensä
    11
Oikeastaan ainoa on tuo HD; ei varsinaisesti tuotteena vaan sen itselleni oudon "elämäntapakulttuurin" ja brändin ympärillä pyörivän elvistelytyylin takia... Italialaispyörissä on hieman samanlaista uskonlahkoon rinnastettavaa fanittamista, jota vierastan myös melkoisesti.
Merkistä riippumatta nykypyörät ovat niin jumalattoman rumia ufoja, että yhtään niistä en tällä hetkellä huolisi
biggrin.gif

Kovasti vannoin että en ikinä tule ostamaan kiinalaista peliä.. mutta niin vaan sellainen tuli vahingossa emännälle ostettua ja on muuten ihan pirun hauska peli kun kerrankin on pyörä mikä ei ole tehtaalta tullessaan ihan valmis peli. Joillekkin tuo Qingqi tuntuu olevan merkkinä ainakin sellainen mikä nostattaa kädet pystyyn, mutta itse tykkään tuosta nykyään. Ei todellakaan mene ykköspyörästä, mutta kiva lelu. Tuolla ajaessaan ei voi olla vakavalla naamalla. Itse ajelenkin sillä mieluiten punaisella avokypärällä ja yritän ohitella harrikkamiehiä. Kivaa vaihtelua kawan vinguttamiseen. Kyseessä siis Honda rebelin 250cc kopio moottorista ja runkona joku marauderista kopioitu malli.

Qingqi on muuten ainoa moottoripyörämerkki missä olen nähnyt "paraativalot kommunismin juhlapäivien varalle" napin. Eli nappi mistä kaikki pyörän polttimot saa palamaan jatkuvasti.. ihan vilkkuja ja kaikkia mahdollisia hehkulankoja myöten.

Mutta MIKSI guzzi sai noin paljon ääniä? Yllätyin.

(Ei, en tiedä merkistä juuri mitään enkä itsekään ole makaroonien
tuotteista ihan täysin vakuuttunut)

HD-äänet eivät yllättäneet ollenkaan. Se jakaa mielipiteet rajusti.

Kyllä pitää ihmetellä ihmisten kapeakatseisuutta. Naapureiden, ns. kavereiden, tuntemattomien ja huoltoasemien kanta-asiakkaiden mielipiteet pitävät huolen, että siitä omasta merkistä ei luovuta ja toisten merkkien päälle syljetään. Vain koska muutkin niin tekevät.
Itselleni ei listalta löytynyt yhtään epämieluista merkkiä. Kun ryhdytte ilman edestä luopumaan pyöristänne, tuokaa ne minulle. Löydän kyllä käyttöä jokaiselle. Jokainen pyörä on hyvä lähtökohta oivalliselle pyörälle.

"..kyllä mä tästä vielä sau.. pyörän teen.."

Rasismia; listalta puuttuu Trumppa!

Varmaan joku kehitysmaapyörä voisi jäädä ostamatta turvallisuussyistä, mutta noista yllä olevista mikä tahansa kelpaa ainakin silloin tällöin ajettavaksi.

Back