• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä mieltä messuista? MP09

Mitä mieltä messuista? MP09 -

• Upeeta, mahtavaa!

Ääniä: 0 0,0%
  • Ihan kiva.

• Paskan möivät.

• Ääniä yhteensä
    0
No kyllähän noista semmonen "ihan OK" fiilis jäi. Mutta todennäköisesti sitä taas ensi vuonna on into pinkeellä sinne menossa. Olihan tuolla muutamia kivoja pyöriä minunkin makuun, esim Ducatin 1100 Monster, Moto Guzzin 1200Sport ja Breva, Speed triple jne. Varusteita ei tullut ostettua kun hanskat, eipä tuolla paljon messualennuksilla kannata kehuskella. Kehitysehdotuksena voisin sanoa että eikun lisää rakenneltuja pyöriä paikalle tyylisuunnasta välittämättä. Aina on mukava katsella taidolla rakennettuja pyöriä, kun itse ei osaa.

Ihan ok, Kawa, Suzuki ja poliisiosastot koluttiin kunnolla. Muita sitten pintapuolisesti. Richan kaveri tarjosi mad crockia ja itse ostettiin muutamat bisset. Varusteita katteltiin laiskasti, lähinnä saapaspuolta. Ei paha, kustannus 11€ + juna ja ratikka. Fridayssa menikin sitten enemmän. Mötköt pyörien päällä eivät häirinneet, kiva jotta tytöillä on töitä.

Ei ikinä enää lauantaina!
tounge.gif

Perjantain tuli oltua messuilla about 10-19. Väkeä oli ihan sopivasti, mielestäni ei mitenkään liikaa. Ihan ok messut. Pientä miinusta voisi sanoa Seniorin haastattelusta joka oli kyllä mokattu aika pahasti.. lava oli huonossa paikkaa, haastattelu tehtiin vain yhteen suuntaan ja puolet ajasta toiseen suuntaan olivat kaiuttimet mykkinä.

Messutytöt tuntuivat tällä kertaa olevan heikompaa tasoa kuin aikaisempina vuosina.

Kaikkiaan jäi kyllä ihan positiivinen fiilis, Sunnuntaina oli tänä vuonna merkittävästi enemmän populaa liikenteessä kuin esim. viimevuonna, ei päässy enää ihan vapaasti tepastelemaan kaikkialla, pitänee ottaa torstai testiin seuraavalla kierroksella...

Se mikä jäi korpeemaan itteä pahasti oli ne kaikenmaailman rättikaupat... Ei tarttis oikeesti tusinatolkulla noita torikojuja jotka myyvät samanlaisia "tosi hauskoja" t-paitoja ja pipoja kaikilla messuilla...

Ja messutytöt häiritsivät huomattavasti vähemmän kuin esim. Helsinki Motor Showssa, tuolla sentään sai kuvata ja tutkailla kulkineita ilman ylimääräistä painolastia ilman että tartti kehottaa neitokaisia suksimaan helvettiin edestä.

Upeeta, mahtavaa!
062802jumpie_prv.gif

Lähinnä sille kun pääsis torstaina heti 14:00 messuille. Saipa rauhassa kierreillä ja palveluakin irtos myyjiltä, toisinkuin viimevuoden messuilla.

Nyt ovat varmaan halukkaat messuilla käyneet ehtineet antaa pääosin äänensä (318 tätä kirjoittaessa).

Kaksi kolmasosaa oli ihan perustyytyväisiä mutta ei erityisen ihastuneita.

Voimakkaampia tuntemuksia kokeneista yli kaksi kertaa useampi oli tyytymätön kuin erityisen tyytyväinen.

Olisiko tämä perinteisellä kouluarvosanalla kutosen luokkaa siis?

Huonommat mitä aijemmat.
nixweiss.gif
Aika pitkälti samaa mieltä..

Saattoi tosin johtua siitäkin että oli reilusti enempi porukkaa jo siinä vaiheessa kun mentiin sisälle niin ei oikein kaikkea nähnyt kunnola..
Miten musta tuntui että noita pyörien päällä makaavia neitosia
inlove.gif
oli vähemmän kuin esim. viime vuonna?? Vai johtuuko sekin vain siitä että ne uppos siihen väenpaljouteen..
nixweiss.gif

ihan ok, mutta jos ei olis mitään ostettavaa ollu, niin anti ois jääny vähäisemmäks.

Mä lupaan ostaa heti sen pyörän, on se sitten merkiltään ihan mikä tahansa, minkä päällä kekkuloi ekan kerran kaks miestä ja ne mallaa siinä ja leikisti pistää toisiaan peppuun. Ihan tasa-arvon vuoksi.  
cool.gif
Mun mielestä täysin turha ylilyönti koska:
- Tytöt eivät ikinä leiki pyörien päällä lepsoja
- Viime vuonna paikalla oli joku adonius esittelemässä pyöriä ja poseeraamassa kuin tytötkin, heillä oli sama tehtävä.

Se on usein sama juttu että jotaan pimpsausta alkaa närästämään se kun muista naisista pyörän päällä puhutaan mutta ei....hänestä
tounge.gif
No tänään leikki, harmi että sulta jäi näkemättä.

Eikä mua närästä, että pojat on innoissaan kun on nähny messuilla naisen. Se on söpöä tuo tuollainen vaahtoaminen  
033102beer_1_prv.gif
No taitaahan se kumminkin pikkusen närästää, kun soisit niitä toisiaan pyörän päällä mallaavia poikia näkeväsi
smile_org.gif

Itse en ole vuosiin enää käynyt, uuden GoreTex malliston esittely ei ole minun juttuni. Rakentelua ja tekniikkaa enempi, mutta sehän kiinnostaa yhä vähempää kansanosaa. Tärkeintä on että on oikean värinen puku päällä, asianmukaisin logoin. Ja että pyörän väri merkki ovat juuri sitä oikeaa. Jätin väliin koko messutouhun ja sitäpaitsi liikaa väkeä tunkee yhtäaikaa sisään. Taidanpa lähteä ajelemaan.
Aikun söpöä populismia...
Yläkerrassa sijainnut rakennettujen halli oli jälleen kasvanut ja valtaa taatusti jatkossa yhä enemmän tilaa.

Ja sitten yleisesti kaikille pikku nillittäjille ja valittajille:

Mutta eihän siellä rakennettujenkaan hallissa ollut kenellekään mitään nähtävää, suomalainen miesmotoristi kun on jo kaiken nähnyt ja kokenut karju, joka ei yksityiskohtiin paneudu, vaan tyrmää kaiken suoralta kädeltä ja tekisi itse kaiken paremmin.

Alakerta se vasta surkea olikin, voi ristus, ihmisiä oli enemmän kuin motskareita, ei hyvää päivää taas kerran - kukahan urpo nämäkin messut taas järjesti, häh?

Tissit on perseestä. Silloin kun esitellään vaikka lapiota, niin ei siinä tarvi osastoja esittelijöineen tai mallimiisuineen ympärille tehdä, perkele sinne vain pellon laitaan seisomaan, siinä se värkki seisoo paskakasassa, omassa elementissään ja sille kuuluvalla paikalla. Ei se nainen ole sitä pellolla heiluttelemassa muutenkaan, tai ainakin luulen niin ja eihän se aivoton osaa varmaan edes kävellä, saati huiskia lapiolla, kun sillä on tuommoiset ryntäätkin tiellä ja tukkakin on käkerretty moneen malliin. Ei meidän muorillakaan ole tuommoisia, niin ei niitä tarvi olla muillakaan. Motskarit on miesten juttu, naiset ei ole!

Kaikki mikä näyttää hyvältä, ei tietenkään ole sitä, koska kateus estää nauttimasta estoitta. Perkeleet ovat niitä valojakin pistäneet joka puolelle, sokaistuu siinä vähemmästäkin.

Ja sosiaalisesta tapahtumasta nauttiminen ei ole mahdollista, kun pitää vihata kaikkia ja kaikkea, eikä ihmisten kanssa saa muutenkaan puhua. Nehän saattaa pian kysyäkin jotain ja mistäs sitä yht'äkkiä muka tietää niille mitään vastata!

Jumankauta jos ens vuonna siä hallissa on muita kuin meikäläisen lempipyöriä, värivaloja, messutyttöjä, musiikkia tai yksikin ihminen miun lisäksi, niin juon pullon viinaa, itken ja sit hakkaan lapset ja vaimon. Kyllä siinä maailma oppii sen jälkeen tekemään asiat niinkuin minä tahdon.

Back