• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä mieltä messuista? MP09

Mitä mieltä messuista? MP09 -

• Upeeta, mahtavaa!

Ääniä: 0 0,0%
  • Ihan kiva.

• Paskan möivät.

• Ääniä yhteensä
    0
No eipäs kummaset messut..............
wink.gif

Kuitenkin pitkä päivä meni......tarvikkeet  ja varusteet ihan yves!
Tän "ameriikan mörön", niinkun joku sitä noin siteerasi esittely meni aivan....
033102ass_1_prv.gif

Näytti aivan siltä kuin tärkein asia olisi ollut, että tää helevetin pitkä juontaja vain näkyisi. On poika tosiaakin syönä paljon pitkää riisiä.....
tounge.gif

Tulipahan tuo nyt sitten todettua, ettei ameriikassakaan kaikki ole aina niin julumetun isoa..........
biggrin.gif

P.S  Eipä näkynyt oolraitin osastollakaa niitä tyttösiä...
olisko lama iskenä
confused_orig.gif
???
wink.gif

Njoh, pirun pitkä jono sisään  
033102ass_1_prv.gif

Pyörät alkaa muistuttaa entistä enemmän toisiaan! Eihän niitä kohta edes tunnista ilman lähitutustumista ja logon näkemistä!

Kaljan haku kaoottista härdelliä  
033102ass_1_prv.gif

Saipahan nyt kuitenkin yhdeltä standiltä ilmaista
033102beer_1_prv.gif
vaikken mitään ostanut, enkä ees tarjousta pyytänyt  
062802jumpie_prv.gif

Ei toi huono ollu, mut eipä kyllä päätäkään huimannu... Kyllä sieltä silti ajokuumeen sai päälle: sais noi lumet jo sulaa pois ja tulla lämmin!!
tounge.gif

Kawa osaston likat oli aika jees....
Ja en kyllä rumia misuja nähny (siis niitä pyörien päällä keikkuvia)...mut humalahan kaiken kaunistaa....

Ja itse tykkään noista esittely misuista.
inlove.gif

Ens vuonna en enään Lauantaina mene kun parkki systeemit  on ihan hanurista ja olipas populaa.3h jaksoi käveleskellä ja katsella kun porukka poukkoili ympäriinsä.Valokuvia tuli harmittavan vähän otettua.

ihan kivat messut, oli lauantaina kyllä ihan perkeleesti porukkaa.. Niin ja eihän sinne olisi pitänyt lähteä, koska nyt tekisi mieli B-Kingiä..
inlove.gif

Vähemmän porukkaa lauantaina kuin olisi odottanut. Nähtiin jopa kaikki päämerkkien kilot, kaikki perseestä
mad.gif
. Ducati SF oli positiivinen yllätys. Hondan se käsittämätön dk-01 vaimikälie oli kyllä rumin mopo mitä oon nähny. Sit se aprilian "trial" konsepti-pyörä oli hieno.

Ihan kiva, tulipa käytyä, mut ei ois mistään jääny paitsi jos ei olis mennytkään. Ja ihan liikaa ihmisiä. Ens vuonna sit jos jaksaa mennä, niin jonain muuna päivänä ku lauantaina.

Positiivista oli Suzukin osastolla gsxr600, joka oli erittäin hyvän näköinen ja yllättävän matala. Tai sit mun jalat on kasvanu talvella.  
smile_org.gif
Ei kannata huolehtia, perjantaina päivällä oli ihan samanlainen helvetillinen tungos.

Paras aika mennä on varmaan aikuisin torstaina tai sunnuntai-aamusta tai illasta.

"Ihan jees" messut, ei juur mitään annettavaa sinänsä. Tytskiä oli kyllä vähemmän mopojen päällä kuin normaalisti..vai johtuiko sitten vaan päivästä (pe)??  
nixweiss.gif

Mä lupaan ostaa heti sen pyörän, on se sitten merkiltään ihan mikä tahansa, minkä päällä kekkuloi ekan kerran kaks miestä ja ne mallaa siinä ja leikisti pistää toisiaan peppuun. Ihan tasa-arvon vuoksi.
cool.gif
+1
Mitä kumman feministejä tänne on oikein pesiytynyt
eek.gif
?!
Ei kyllä tytöt eikä pojat häirinneet messuilla mopoihin keskittymistä. Saa sitä messuilla silmänruokaa olla, ei ole multa ainakaan pois
tounge.gif
.
Menettekö työpaikoillannekin repimään miesten tyttökalenterit pois seiniltä
biggrin.gif
?!?
Huumori on Athene jännä laji, toisia joku juttu naurattaa ja toisilla menee se hemmetin herne kaikesta nenään.
Joo ainakin itse sain tässä taas makeat naurut kun jotkut on niin kauhuissaan siitä, että messuilla on tyttöjä houkutuslintuina
eek.gif
033102bebe_1_prv.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
!

Ihan ok kokonaisuutena ja ensi vuonna taas uudestaan, mutta jonain muuna päivänä kuin lauantaina! Viinan kanssa lotraamisenkin saisi jättää myöhempään iltaan...  
tounge.gif

Mä lupaan ostaa heti sen pyörän, on se sitten merkiltään ihan mikä tahansa, minkä päällä kekkuloi ekan kerran kaks miestä ja ne mallaa siinä ja leikisti pistää toisiaan peppuun. Ihan tasa-arvon vuoksi.
cool.gif
+1
eek.gif
?!
Ei kyllä tytöt eikä pojat häirinneet messuilla mopoihin keskittymistä. Saa sitä messuilla silmänruokaa olla, ei ole multa ainakaan pois
tounge.gif
.
biggrin.gif
?!?
Huumori on Athene jännä laji, toisia joku juttu naurattaa ja toisilla menee se hemmetin herne kaikesta nenään.
Joo ainakin itse sain tässä taas makeat naurut kun jotkut on niin kauhuissaan siitä, että messuilla on tyttöjä houkutuslintuina
eek.gif
033102bebe_1_prv.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
!
Mitäs mä olinkaan aiemmin kirjoitellut..
sanoi:
Eikä mua närästä, että pojat on innoissaan kun on nähny messuilla naisen. Se on söpöä tuo tuollainen vaahtoaminen
033102beer_1_prv.gif

Sulle varmaan Casablanca ja Tuulen viemääkin on kauhuleffoja
033102bebe_1_prv.gif

cool.gif
+1
eek.gif
?!
tounge.gif
.
biggrin.gif
?!?
eek.gif
033102bebe_1_prv.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
!
sanoi:
Eikä mua närästä, että pojat on innoissaan kun on nähny messuilla naisen. Se on söpöä tuo tuollainen vaahtoaminen  
033102beer_1_prv.gif

033102bebe_1_prv.gif
baaa.gif
Just joo...

Kun ei ollut messuilta varsinaisesti mitään erikoista hakemassa niin ei sitä kovasti myöskään pettynyt. Ainoastaan jonkinlainen ahtauden tunne alkoi vaivaamaan kun ei oikein kunnolla ollut tilaa pyörien ympärillä. Esimerkiksi Hondan osasto tuntui jotenkin tukkoiselta. Toki sehän on hyvä että moottoripyörät kiinnostaa! Mieli alkoi tehdä jo ajelemaan, viime kesäisellä pyörällä edelleen... Ai niin ne tytöt? Oliko niitä...
thumbs-up.gif

cool.gif
+1
eek.gif
?!
tounge.gif
.
biggrin.gif
?!?
eek.gif
033102bebe_1_prv.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
!
sanoi:
033102beer_1_prv.gif

033102bebe_1_prv.gif
baaa.gif
Just joo...
Hmmh...

Popparit ja bisset nyt esille... Aletaan näemmä pääseen kunno kissatappeluun käsiksi  
thumbs-up.gif

Ainiin... onkin työpäivä, ei pysty oikeen nyt tohon bisseen venyyn...  
tounge.gif

Ainiin, itse messuista jäi totetamatta...

Messut oli muuten OK, mutten ehtinyt oleen kun muutaman tunnin läsnä, joten saalis jäi laihaksi... Pukua piti kattella ja vaikka mitä, mutta käteen ei oikeen tarttunut mitään, eikä edes kuvia tullut otettua...

Ensvuonna taas vanhalla meiningillä, aamujunalla hesaan ja messujen päättymisen jälkeen vasta junalla takasin... Sitten on aikaa riittävästi...

Back