Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Olen miettinyt,jos kyykkyyn hommaisi tilapäiskäyttöön kangas-sivulaukut,onkos noista mielipiteitä?Mulla oli 80-luvulla tuommoiset,mutta ainakin sen aikaiset olivat huonot,eivät pysyneet ryhdissä ja aina olivat "valumassa" takapyörään kiinni.
Käytin tänä kesänä parilla reissulla Louisin kangaslaukkuja. Pelasivat hyvin. Ongelmaksi tuli hankaaminen iskareihin, joista lähti maalia muovikalvolla suojaamisesta huolimatta (kuraa roiskui aika lailla ja huonoa soratietä oli pätkä). Toisella matkalla liimasin kuplamuovia suojaksi ja sää oli poutainen, joten ei tullut vahinkoja.
Omissa "kyykky" pyörissä olen käyttänyt Givin pehmeitä laukkuja ajaa asiansa satunnaisessa käytössä kunhan muistaa suojata katteet vaikka teipillä ja laittaa lisäkiinnitykseksi nippusiteitä.
Jos sulla ei oo ketään kyydissä niin itse suosittelen ostamaan Stormilta Nichen takalaukun, Kappa myy samaa mut hieman kalliimmalla. Osoittautui kesän Norjan pyörähdyksellä erittäin toimivaksi.
louikselta tilatut halpissivulaukut on ollut pari kertaa kiinni, ihan hyvin ne mukana kulkee. Mutta ovat turhan työläät jos niitä pitää irroittaa..
Eurotourikin meni pelkällä 50 litran louiksen muovisella takasäkillä minkä köytin takapenkille + tankkilaukulla ja tavarat mahtui kyytiin, vähän turhaakin roinaa oli mukana.