Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiva kun kerroitOstin syksyllä GSX 1400 ja ajelin 7500 km. Edelliset pyörät 2kpl olivat kustomeita. Tämä on ajoasennoltaan mulle ihan jees, pituus n. 175. Kaksi päällä ajosta en sen enempää tiedä, koska ajelen yksin. Voimaa ja vääntöä riittää. Keväällä aijon lähteä käymään Pärnussa ja heinäkuun alussa olis tarkoitus lähteä kiertää pohjoista Suomi,Ruotsi ja Norja noin kaks kolme viikkoa, kun on eläkkeellä ei aikataulusta niin väliä.![]()
. Satulaa modasin hieman eli madalsin ja kavensin hieman, mulla on myös givin plexi joka suojaa aika hyvin. Putken oon ajatellut myös vaihtaa, jos kellä kokemuksia merkistä ja äänistä? http://www.moottoripyora.org/kuva-albumit/displayimage.php?pos=-11423![]()
Itselläni on tällä hetkellä Bemun nakupyörä ja olen siihen kokeillut muutamaa pleksia. Jos tarkemmin analysoit, miten tuuli vaikuttaa tuossa pyörässä. Eli mikä on maxmatkanopeus, millä pystyy ajaamaan rautaperseestä maailmantappiin ilman, että yläkroppa ja kädet huutaa veren vähyyttä.Pleksi eteen on ihan fiilis asia, itse sitä en kaipaa.
Tuulihan vaikuttaa samallalailla kuskiin kuin melkein missä tahansa isossa nakupyörässä.Itselläni on tällä hetkellä Bemun nakupyörä ja olen siihen kokeillut muutamaa pleksia. Jos tarkemmin analysoit, miten tuuli vaikuttaa tuossa pyörässä. Eli mikä on maxmatkanopeus, millä pystyy ajaamaan rautaperseestä maailmantappiin ilman, että yläkroppa ja kädet huutaa veren vähyyttä.Pleksi eteen on ihan fiilis asia, itse sitä en kaipaa.
Mallia pidetään matkapyöränä käyttäjien taholta - vaikka naku onkin - mikähän tähän myönteiseen kommenttiin on syynä?
Tällaisia pikkukysymyksiä putkahtaa esiin, minkä jokainen pyörää vaihtava toki ymmärtää.
Miksi et?Lasia en siihen kuitenkaan suosittele.