Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hetkinen.. Siis vaihtoon? Melko paskaksi saat ajaa K3:n etupumput, jos vaihtaa pitää...ja paljonkohan on hintaa öhläreitten vastaavilla tai wp??!!
näyttää siltä, että menee vaihtoon!!
-Kiitos Tiehallinnon!!!![]()
![]()
![]()
Mjooh..hienot ON
Niin, en tiä..ainaki auki ne pitää ottaa ja kattoo mitä ne o syöny!Hetkinen.. Siis vaihtoon? Melko paskaksi saat ajaa K3:n etupumput, jos vaihtaa pitää.
Jos ei vehkeet/taidot riitä itse korjata niin käytä Kaukosella Pälkäneellä. Siellä on oikaistu/korjattu muutamat muutkin K3:n pumput. Samalla voi sitten teettää pikku modaukset ja shimmaukset. Eikä maksa liikoja.
Kannattaa tsekata ebaystä käytettyjen pumppujen hintoja. Suht. tyyriitä. Nuo Öhlärin ja WP:n pumput kannattaa unohtaa. Maksaa aivottomasti. Sisuskalut korkeintaan.
Juu! Kaukoselle ehdottomasti!! Käytin siellä gixun juuri stefojen vaihdossa ja tuli parempi ku uudestaJos ei vehkeet/taidot riitä itse korjata niin käytä Kaukosella Pälkäneellä. Siellä on oikaistu/korjattu muutamat muutkin K3:n pumput. Samalla voi sitten teettää pikku modaukset ja shimmaukset. Eikä maksa liikoja.
Ai helvetti miten IHANAT !!!! Jos olisi rahaa niin tilaisin pelkän näön vuoksi
Erästä mainosta mukaillen..Hetkinen.. Siis vaihtoon? Melko paskaksi saat ajaa K3:n etupumput, jos vaihtaa pitää.
Jos ei vehkeet/taidot riitä itse korjata niin käytä Kaukosella Pälkäneellä. Siellä on oikaistu/korjattu muutamat muutkin K3:n pumput. Samalla voi sitten teettää pikku modaukset ja shimmaukset. Eikä maksa liikoja.
Kannattaa tsekata ebaystä käytettyjen pumppujen hintoja. Suht. tyyriitä. Nuo Öhlärin ja WP:n pumput kannattaa unohtaa. Maksaa aivottomasti. Sisuskalut korkeintaan.
Racing Kaukonen, PälkäneErästä mainosta mukaillen..Hetkinen.. Siis vaihtoon? Melko paskaksi saat ajaa K3:n etupumput, jos vaihtaa pitää.
-Kukas tää Kaukonen oikein on..?!![]()
Saisko tarkempaa tietoo..?!!?