Joo, oli tosi hyvä. Toisilla vaan on niin hyvä pinna, että aina kääntävät sen toisenkin posken (tai peilin tässä tapauksessa). Ymmärrän että vahinkoja sattuu, mutta aina samalle miehelle.
Nyt tiedän, kuinka vuodessa saadaan 1200 viestiä

.
Hyvänen aika. Meni elämä rikki, kun oli joku pysäköinyt minulle varatulle parkkipaikalle autonsa ja itse jouduin etsimään parkkiruudun muualta. Oli varmaan noin kahdeskymmenes kerta tänä vuonna.
Kaupungissa sattuu ja tapahtuu.
Helpostihan näitä viestejä kertyy vastaillessa aiheisiin
"kotilo ruikki pesunestettä kehä 1:llä", "puusilmä autoilija meinasi ajaa yli (mutta ei sitten ajanutkaan)", "maaseudulla on traktoreita", "IS:n uutinen motoristi hurjasteli/keuli/ajoi tutkaan/ulos tieltä/törmäsi sivutieltä tullesseen potkukelkkaan/pakettiautoon xxx km/h x promillen humalassa/ei ollut alkoholilla osuutta" ja "mikä on sopiva turvaväli parkkeerattujen mopojen välillä"...ai-niin, eikös tämä muuten ole keskustelufoorumi?
Toisekseen, jos se punaisen mopon omistaja on oikeasti tumpelo, niin voipi olla pelkästään hyvä kun on kääntänyt peilin sivuun. Vaihtoehto voisi olla mopo kyljellään. Asialla voi tietysti olla aivan joku sivullinen millään tapaan moottoripyöriin liittymätön henkilö. Oikaissut mopojen välistä ja reppu napsahtanut peiliin tms.
Oikeasti, mielestäni olisi metelin paikka jos olisi todellista vahinkoa tapahtunut. Peilin vääntäminen takaisin oikeaan asentoon ei ole iso asia. Korjaus kestää noin 2 sekuntia eikä maksa mitään. Jos tuosta saa ongelman, ei ikinä pidä lähteä millään omistamallaan kulkuneuvolla Keski-Euroopan kaupunkeihin, etenkään Pariisiin tai Roomaan. Esim. Pariisissa moottoripyörät ja skootterit on niin lähekkäin 2-pyöräparkeissa, että helposti kolisee naapuriin jo mopoa jalalta nostaessa ja pahimmillaan on siirreltävä naapureiden kulkuneuvoja pois tieltä, että itse pääsee liikenteeseen.
Ei muuta kuin kovaa ajoa, sillä ne murheet unohtuu.