• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä ja kellä on mua vastaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -RD-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Se, että joku ei niistä pidä tai ymmärrä, ei tarkoita,
etteikö joku toinen voi kokea sitä erittäinkin tärkeäksi. On siis
aika uskaliasta deletoida kaikea sitä mistä ihan itse on pihalla.
wink.gif
Hitto, jos mä tekisin tuota, niin tämä olisi aika tyhjä foorumi...

...Se, että joku ei niistä pidä tai ymmärrä, ei tarkoita,
etteikö joku toinen voi kokea sitä erittäinkin tärkeäksi. On siis
aika uskaliasta deletoida kaikea sitä mistä ihan itse on pihalla.
...
Höpö höpö. RD:n jutussa ei ollut päätä, häntää eikä keskiväliä. Siinä ei taatusti kukaan mitään menettänyt. Puhumattakaan että se tärkeää olisi jollekin ollut. Älkää nyt viitsikö vääntää.
biggrin.gif

Olen deletoinut noin yhden kahdestuhannesosan siitä, mistä olen pihalla, joten aika vähän kuitenkin.
cool.gif

Mutta juttu toi aurinkoa ainakin minun päivääni... oli aika piristävä poikkeama täällä kaikkien "kumpaa jalkaa maahan jarrutettaessa" -juttujen jälkeen...!
thumbs-up.gif

Höpö höpö. RD:n jutussa ei ollut päätä, häntää eikä keskiväliä. Siinä ei taatusti kukaan mitään menettänyt. Puhumattakaan että se tärkeää olisi jollekin ollut. Älkää nyt viitsikö vääntää.
Väännetään nyt kun on aloitettukin.

Se, että sinun mielestäsi kukaan ei taatusti menetä mitään, on aika raaka tulkinta. Tuollakin logiikalla voitaisiin poistaa varmaan 45% foorumin viesteistä. Kun "ei tää ketään kiinnosta eikä kukaan näitä jaksa lukea kun en mäkään jaksa".

Ajatuksissaan ihminen sanoo älyttömiltä kuulostavia sanoja. En väitä, etteikö ne sitä olisi. Sinänsä arkisessa tarinoinnissa mielettömiltä kuulostavia sanoja ja ajatuksia, mutta historia tuntee monia suurmiehiä, tiedemiehiä ja ajattelijoita, jotka ovat ottaneet ensiaskeleensa juuri noilla älyttömyyden piikkiin menneillä itsetutkiskeluilla. Sillä, sitähän nuo yölliset yksinpuhelut meditaatiosta ja mahdollisesta levitoimisesta ovat. Asioiden kyseenalaistamista ja tutkimista, kun nykyinen käsitys asioiden todellisesta/oikeasta tilasta ei ole tätä "tutkijasielua" saanut tyytyväiseksi. Kyky luoda jotain uutta ja mullistavaa ajatuksen tasolla vaatii enää pienen matkan tehdä niitä käytännössä. Kenties.. siinä samalla elävöittää kanssamotoristien yms. taiteilijoiden sielunelämää on kallisarvoinen lahja. Niittäähän jokainen osaa, mutta saadappa RD-nuppu kukkimaan on jo hiukka haasteellisempaa.

Höpö höpö. RD:n jutussa ei ollut päätä, häntää eikä keskiväliä.
Tätä juuri sinusta epäilinkin ...
biggrin.gif

Olen deletoinut noin yhden kahdestuhannesosan siitä, mistä olen pihalla, joten aika vähän kuitenkin.
cool.gif
Jaa - minusta täällä on tuskin koskaan mitään sellaista josta olisin ollut pihalla ..

Mutta, jos tarkaan luet muiden kommentteja niin se oli tuonut
jopa auringon joillekin .. kuunkin kenties ...
Jotenka tuskin se niin turha sittenkään oli ... ? Mutta et vain ymmärtänyt ..

Jos oikeasti esim. nimimerkkejä mekanik tai uijui toimintani haittaa, olisko tuloksellisempaa ja asiallisempaa valittaa vaikka minulle privana? Täällä kun tuo modejen julkinen mollaaminen alkaa olla jo vanha vitsi, ei sillä enää rispektiä saa kuin tulokkailta.

No sitähän täältä haetaan. Voe vittu. Ja kysymykseen vastaus: ei olisi

Väännetään nyt kun on aloitettukin.

Se, että sinun mielestäsi kukaan ei taatusti menetä mitään, on aika raaka tulkinta. Tuollakin logiikalla voitaisiin poistaa varmaan 45% foorumin viesteistä. Kun "ei tää ketään kiinnosta eikä kukaan näitä jaksa lukea kun en mäkään jaksa".

Tumeetin kanssa samoilla linjoilla...

Kaikkeahan ei ole pakko lukea - edes moderaattoreiden. Ne jutut missä ei omasta mielestä ole päätä, häntää eikä keskiväliä voi ihan rauhassa jättää lukematta. Jos niitä ei lue kukaan muukaan, niin kyllä ne automaattisesti sieltä tippuvat luettelon hännille ja pois näkyvistä ilman deletointiakin. Jutut, joita taas luetaan ja kommentoidaan ovat selvästikin joidenkin muiden mielestä kiinnostavia.

RD:n jutun sisällöstä en sinällään tiedä mitään, mutta yleisestä periaatteesta väännän aikani kuluksi
smile_org.gif
Antaa kaikkien kukkien kukka, kunhan eivät sisällä laittomuuksia tms. selkeästi asiatonta tavaraa.

Kyllähän tälläinen utelias käy kattoon tyhmätkin aiheet vaikkei yhtään kiinnostais.Ihminen kun sattuu oleen niin tyhmä eläin
wink.gif
Vittu,taas sorruin kommentoimaan
biggrin.gif
On muilla liian helppoa,kun on aikaa vääntää ja ns.puolustaa,ei tunnu omia ongelmia olevan,tai sitten muiden ongelmiin tarttuminen tuo jonkinsortin helpotuksen.Itse en kuulu mihinkään edellisistä kategorioista
biggrin.gif
biggrin.gif

Kiva kuulla että siitä pidettiinkin...mut se oli vaan yks viestiketju, ja kai se söi mua tarpeettoman paljon, kun piti tämäkin ketju aloittaa.

Ois vaan ihan toivottavaa näidenkin pointtien valossa, että jatkossa moderaattorit moderoisivat vähän moderointiaan. On toki isolta osaltaan ahkeran porukan ansiota ettei täällä hirveet fleimisodat riehu eikä tyhmiäkään kysyjiä karkoteta, mutta oma osa on siinäkin että turhalle hömpälle on oma paikkansa. Joten se paikka on paras pitää sellaisena. Ja pitää mielessä, että maailman voi nähdä muullakin tavalla kuin sen itse tulkitsee.

Olen edelleen sitä mieltä että kyseisen ketjun poistaminen oli täysin perusteetonta, mutta se siitä, kunhan nyt menis vaan jakeluun että se oli virhe ja siitä pitää oppia.
Ja jos siihen nyt on vielä jotain änkättävää niin muistuttaisin ettei sulla ole mitään käsitystä miten iso asia yks typerä viestiketju voi olla, äläkä suotta yritäkään ymmärtää, kuhan oot vähän avoimemmalla mielellä jatkossa.

Ei kai tästä enää enempää.

Back