Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään on myös yhdistelty viestiketjuja, kuten esim Tylyttäjän aloittama CW-ketju ja Kiiran vahingonkorvausta käsittelevä ketju yhdistettiin koska ne käsittelivät samaa aihetta.Tänään lähti muuten yksi viestiketju myös pois, mihin vastasin. Yhtäkkiä sitä vaan ei enää ollut. Modet taitaa olla varpaillaan.![]()
Kaikilla kun nyt vaan ei huumorintaju ole samalla asteluvulla. Joillakin yksilöillä puolestaan tuntuu ettei oo huumorintajua ollenkaan. Jotku nauraa vain sille ku joltain katkee jalka tms...Onhan tuolla paskanjauhannassa nyt ollu paljon turhempiakin asioita kuin RD:n tutkiskelut levitaatiosta.
Niin ja viestiketjun aloittaja voi myös poistaa koko ketjun, mikäli niin katsoo aiheelliseksi!Tänään on myös yhdistelty viestiketjuja, kuten esim Tylyttäjän aloittama CW-ketju ja Kiiran vahingonkorvausta käsittelevä ketju yhdistettiin koska ne käsittelivät samaa aihetta.Tänään lähti muuten yksi viestiketju myös pois, mihin vastasin. Yhtäkkiä sitä vaan ei enää ollut. Modet taitaa olla varpaillaan.![]()
Aika montaa nettifoorumia tuntuu vaivaavan ns. hiekkalaatikkosyndrooma. Samaan syndroomaan voi törmätä tenavien kanssa hiekkalaatikolla: "Tää on mun hiekkalaatikko ja mä saan päättää mitä täällä leikitään. Mä en nyt haluu leikkiä tuota teidän leikkiä ja vaikka se ei mun leikkejä häiritsekään, niin tää on silti mun hiekkalaatikko ja mä sanon, että tekään ette tuota leiki!"En kyllä ymmärrä miksi toi piti poistaa... Ihan hauskaa läppää siinä jutussa oli eikä loukannut ketää. Onhan tuolla paskanjauhannassa nyt ollu paljon turhempiakin asioita kuin RD:n tutkiskelut levitaatiosta.
Ensteks mä en oo enää tsättimode, ja sit harvoin kun mä jotain kirjotan foorumille niin se poistetaan. Ja Paskanjauhannasta vieläpä! Hei mitä vittua?
... RD:n tutkiskelut levitaatiosta.
Niinhän se on, että mitä tahansa teet, aina se jotakuta ärsyttää.jaa kyllä paskanjauhantaan pitäisi saada kirjoittaa mitä haluaa. Tosin kun "poistaja" ilmaantui, niin empä ihmettelle enää yhtään. Toisilla kun näkyy olevan "rajoitin" vähän alempana joka asiassa.![]()
"Paska" -attribuutin määrittely jollekin aiheelle tai tekstille on kovin lukijakohtaista - näin ollen sinä yksin et voi sanoa mikä on paskaa ja mikä ei. Mikäli itse olisin moderaattori, tuolla logiikalla olisin oikeutettu poistamaan kaiken jääkiekkoon, homosohvailuun ja "kuinka kännissä olen" -kertomuksiin jne. liittyvät asiat ihan vain siitä yksinkertaisesta syystä, että ne sattuisivat minusta olemaan paskaa.Ei sen rento nimi tarkoita sitä, että sinne on sananmukaisesti paskaa suollettava.
Milloinka siitä on moitittu, että ei mitään tekisi?Ja jos et mitään tee, moititaan siitäkin...![]()
Mistähän muuten on tullut käsitys, että paskanjauhantaan pitäisi saada kirjoittaa mitä tahansa paskaa?!?