• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitä ajattelet kristillisistä prätkäkerhoista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deneb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nostalgian jutut ei petä
biggrin.gif

No kyllä nuo kristilliset kerhot ovat helvetin paljon mukavampia kuin muhamettilaiset!
Ei tarvitse pakata erikseen rukousmattokääröä pyörän päälle ja pysähtyä viittä kertaa
reissupäivän aikana pyllistelemään luoteen suuntaan.
Ramadanin aikaisista reissuista ei ehkä tulisi mitään, kun alkaisi huoltoasemalla tankatessa
kuitenkin tekemään mieli jotain hiukopalaa.
Kokoontumisajoissa voi huoletta maistaa makkaraa miettimättä onko se halal, ja
vielä otta palanpainikkeeksi olusen tai kaksi.
Mahdollinen stripparikin näyttää mukavammalta kun se voi esiintyä ilman burkhaa.

Eipä taitaisi saada jäseniä Islam Riders MC.

Hyviä kokemuksia vaan. Kuten tässä joku sanoi, jokseenkin samanmielisten joukossahan sitä parhaiten viihtyy. Ne kristilliset poppootkin sietää yllättävän paljon erilaisuutta.

Loistoporukkaa ainakin ne joita olen tavannut. Joillakin kundeilla kova menneisyys ja päässeet niissä porukoissa kiinni taas parempaan elämään. Hattua ja kättä nostan.

062802moto_prv.gif

Jovvain..
sport05.gif

Se on tuo moottoripyöräily nykyään niin riskaabelia hommaa (muiden tielläliikkujien toimesta, rekat mm.) että kaikki suojelusenkelit kyllä tarvitaan....eli ääni tälle +
bowdown.gif

Siinähän noi menee, kristilliset, ku Helvetin Enkelitkin. Ne, jotka olen tavannut, on olleet ihan fiksuja.

Voisi saadakin, kunnes ääriryhmittymä Bin Laden MC perustaisi oman tosimotoristien kerhon.
Se sai jo, mutta kerhotoiminta jäi valitettavan lyhytikäiseksi.

A10 Chases Down Taliban On Motorcycles

Saanen huomauttaa että y.o. videossa kuolee ihmisiä ihan oikeasti (ja prätkiäkin menee rikki). Hyvin etäältä nähtynä, mutta silti. Jos siis olet alle 18, herkkä, tai muuten vain oikean maailman pahuudesta vieraantunut, älä katso.

/MarcusB

PS. Se, että tuollaista yleensä tapahtuu maailmassamme on omalta osalta ollut vaikuttimena uskoni menettämiseen (jos minulla sitä koskaan edes on ollut). DS.

PPS. Voiko olla paremmin valittua soundtrackia k.o. videoon? Epäilen että ei.

Kiitos kaikista viesteistä, hauskoista, hyvin asiallisista, vähän käsittämättömistä ja vakavista! Kun kerhoni oikein arvattiin, myönnän: Gospel Riders.
062802jumpie_prv.gif
Mikään määrätty kirkko ei ole toiminnan takana, mutta eiköhän enemmistö kuulu johonkin seurakuntaan. Pakko ei ole toisaalta kuulua mihinkään porukkaan ja sama vapaus koskee ristiaiheisen kerhomerkin kantamista. Kerhon nimi on kumminkin sivuseikka sen rinnalla, että motoristeilta löytyy näin paljon erilaista kosketuspohjaa aiheeseen. Jeesuskin ajaisi prätkällä. Ajaminen ja tie ovat hyviä vertauskohtia elämästä yleensä. Joskus katoaa polku tai päämäärä, kone leikkaa kiinni, mutta elämä saa uuden alun. Uskokin voi kadota, mutta onneksi ei ihmisen kipeä tarve uskoa tavalla tai toisella korkeampaan. Siitä löysin voimaa. Hyvää kevään odotusta!
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Olen GR:n liivin kanssa ollut muutamalla org-ajelulla mansessa ja tsadissa. Siinä sitä on "rauhassa" ajeltu muiden mukana. Tavallisista asioista ollaan kahveilla juteltu ja jos jotakuta kiinnostaa mitä ihmettä mulle on tapahtunut, että GR:n liivejä kannan, niin kerron kyllä kysyttäessä.

Onnettomuuden satuttua olin avuttomana ja pienenä ihmisenä penkalla, mutta rukoilin kyllä. Mä uskon, että se auttaa aina ja jos joku ei usko, niin eipä varmaankaan hiljainen rukous ketään häirinnytkään.

Kevättä tässä odotetaan kovasti ja uutta kautta eli tien päällä taas nähdään.

t. Tuomas Petlin
Gr-hesan aluevastaava

sport05.gif

No ihan sama onko selässä Islam Riders MC, Satans Sons MC vai Jesus Wheelers MC, ihan samanlaisia pulliaisia kuitenkin pohjimmiltaan kaikki. Kukin tavallaan. Kunhan moottoripyörää ajavat...

-hh-

Voisi saadakin, kunnes ääriryhmittymä Bin Laden MC perustaisi oman tosimotoristien kerhon.
Se sai jo, mutta kerhotoiminta jäi valitettavan lyhytikäiseksi.

A10 Chases Down Taliban On Motorcycles

Saanen huomauttaa että y.o. videossa kuolee ihmisiä ihan oikeasti (ja prätkiäkin menee rikki). Hyvin etäältä nähtynä, mutta silti. Jos siis olet alle 18, herkkä, tai muuten vain oikean maailman pahuudesta vieraantunut, älä katso.

/MarcusB

PS. Se, että tuollaista yleensä tapahtuu maailmassamme on omalta osalta ollut vaikuttimena uskoni menettämiseen (jos minulla sitä koskaan edes on ollut). DS.

PPS. Voiko olla paremmin valittua soundtrackia k.o. videoon? Epäilen että ei.
Oikeastaan en ihmettele...tuolla käyneenä. Ihmettelen vaan sitä että miksi homma vieläkin jatkuu?

Olen miettinyt myös GR- liittymistä mutta tämä kuivahuuli-systeemi ei toimi meikäläiseen. Ei toimi kesällä makkara-grillillä, ei.

Back