• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistäs haette uuden akun?

Kyllä nielee GS bilteman akun, ostin kesäkuussa ja toiminut todella hienosti tähän saakka mutta nämä viime päivien pakkaset helsingissä ovat saaneet akun miltei kyykkyyn aamulla
062802jumpie_prv.gif

Vartan akku on hyvä mutta ei sovi omaan -03GS:ääni mittojensa puolesta, vaikka periaatteessa pitäisi sopia. Ensiasennusakku on ollut geeliakku ja akkuteline on liian pieni normaalille bemarivartalle.

Odysseyn PC680 jyräyttää ainakin vanhan bokserin helposti käyntiin eikä tarvitse läträillä nesteen kanssa. Virkoaa myös nopeasti vaikka olisi tyhjiin imetty. Tiedän kokemuksesta, kun oman bokserini virtapiiri hävittää ampeereja jonnekin pyörän seisoessa. Nesteakut eivät aina heränneet nollatilasta.

Minä olen hakenut akut paikallisesta agrimarketista. Ajettavissa ruohonleikkureissa samoja akkuja eikä maksa paljon. Ovat toimineet muutaman vuoden moitteettomasti,tosin ei minulla ole autopilottia eikä sähkötunkkia eikä ......... niin kuin pozolla
biggrin.gif

Nonni, akkunetistä löytyi odyssey lopulta. Huomenna taitaa päästä jo latailemaan ja sitten vähän ajoa ja talveksi piiloon.

sport05.gif

Back