Just edellis vkl istuin 20h pyörän selässä Kriegan R25 kanssa ja sitä ei edes huomaa, kun se paino ei ole kokonaan olkapäillä. Suosittelen ehdottomasti !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katohan, iso kiitos!Hyvin meni perille. Alpinestarsin Tech Aero repussa on moinen ominaisuus.Kysytäänpä nyt tässä, onko kaikki prätkäreputkin sellaisia, että se olkain on ylä- ja alapäästä kiinni?
Ongelmana itsellä on se, että kamat päällä ei meinaa kädet taipua niin että saisi repun helposti selkään. Onko näissä repuissa sellaista nelipisteturvavöiden tyyppistä systeemiä, että ylä- ja alapää laitettaisiin jonkuntyylisellä "klipsillä" kiinni toisiinsa.
Ymmärsiköhän joku mitä tarkoitan...![]()
Heh, eli tuli ostettua pirun hyvä reppu. Varsinkin kun suhteuttaa hintaan...ilmankos tuntuu niin hyvältä(heh!)Tuolta löytyy jonkinmoinen testi missä myös tuo knoxin reppu:ride lehden repputestiItellä oli sama tilanne, olin jo ostamassa tuota kriegaa. Mutta sitten osui silmään tämä Knox joka ei mielestäni ainakaan hinnalla ole pilattu eli omasta kokemuksesta sanoisin et hinta/laatusuhde on kohillaan. Siihen en ota kantaa kumpi on parempi, mut tyytyväinen olen. Mielestäni Knoxin muotoilu on kohillaan ainakin omaan selkään.Tää reppu on ainakin hyvin ajanut omassa käytössä asiansa, hyvä selässä http://www.hanx.fi/kauppa_....id=1206
Onko kellään vertailukokemuksia tämän Knoxin ja paljon kehutun Kriega R25 välillä? Näyttäs että pitää ostaa tälle kesälle oikeampi reppu jota kehtaa roikottaa vähän pidemmän reissun ajan selässä (2500km/5-6pv). Vahvasti olen ollut Kriegaa tilaamassa, mutta tuo Knoxkin vaikuttaa varsin pätevälle.
Niin joo, ja kamera on paras kulettaa tankkilaukussa niin saa helposti esille ja pystyy rakenteleen lokerot esim. kameralaukun lokerointivärkeillä.
Voipi tuo Kriega tietty olla vieläkin parempi, tiedä siitä sitten...
Tuli talvella tuo knoxi tilattua kun oli tarjouksessa n. 40€ hintaan hanxilla. Käytössä ei reppu ole vielä ollut, niin ei sen kummemmin osaa kommentoida.
Heh, eli tuli ostettua pirun hyvä reppu. Varsinkin kun suhteuttaa hintaan...ilmankos tuntuu niin hyvältä(heh!)Tuolta löytyy jonkinmoinen testi missä myös tuo knoxin reppu:ride lehden repputestiItellä oli sama tilanne, olin jo ostamassa tuota kriegaa. Mutta sitten osui silmään tämä Knox joka ei mielestäni ainakaan hinnalla ole pilattu eli omasta kokemuksesta sanoisin et hinta/laatusuhde on kohillaan. Siihen en ota kantaa kumpi on parempi, mut tyytyväinen olen. Mielestäni Knoxin muotoilu on kohillaan ainakin omaan selkään.Tää reppu on ainakin hyvin ajanut omassa käytössä asiansa, hyvä selässä http://www.hanx.fi/kauppa_....id=1206
Onko kellään vertailukokemuksia tämän Knoxin ja paljon kehutun Kriega R25 välillä? Näyttäs että pitää ostaa tälle kesälle oikeampi reppu jota kehtaa roikottaa vähän pidemmän reissun ajan selässä (2500km/5-6pv). Vahvasti olen ollut Kriegaa tilaamassa, mutta tuo Knoxkin vaikuttaa varsin pätevälle.
Niin joo, ja kamera on paras kulettaa tankkilaukussa niin saa helposti esille ja pystyy rakenteleen lokerot esim. kameralaukun lokerointivärkeillä.
Voipi tuo Kriega tietty olla vieläkin parempi, tiedä siitä sitten...
Tuli talvella tuo knoxi tilattua kun oli tarjouksessa n. 40€ hintaan hanxilla. Käytössä ei reppu ole vielä ollut, niin ei sen kummemmin osaa kommentoida.![]()
Olen kuljettanut r30:ssä 17" läppäriä.Hei te, joilla on Kriega R25 tai R30!! Mahtuuko 15" läppäri kumpaankaan?
...Oikean tulikasteen reppu saanee muutaman viikon päästä kun taidan jätää laukut asentamatta ja nykäistä Knox selässä Norjaan.