• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä varusteet aloittelevalle tytsylle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sama ongelma täällä.
Core-takeista kyllä löytyy sopiva, mutta nahkakamoja on vaikeempi saada
Ostin cafe racerin takin (nahka) ja on kyllä kiitettävän tiukka edestä.. Mutta kyllä se siitä venyy. Toivottavasti..
tounge.gif

On se niin vaikeeta ku ei standardi-kokoinen..
biggrin.gif

Sama ongelma täällä.
Core-takeista kyllä löytyy sopiva, mutta nahkakamoja on vaikeempi saada
Ostin cafe racerin takin (nahka) ja on kyllä kiitettävän tiukka edestä.. Mutta kyllä se siitä venyy. Toivottavasti..  
tounge.gif

On se niin vaikeeta ku ei standardi-kokoinen..  
biggrin.gif
Hmm...minulla on ollut jo vuoden kiikarissa Heldin Xena-takki.
Hinta on vain suolainen...yli 300 Ekeä.Viimevuonna Louis myi sitä 200 hintaan....
Saa nähdä käykö niin flaksi, että sais sen joskun hommattua...
olis hyvä touring-takki.

Joudut varmasti kokeilemaan paljon eri malleja ja ikävä kyllä naisille ei ole kauheen suuret valikoimat..
confused_orig.gif
Tosin pikku hiljaa niitäkin alkaa tulla enemmän. Itse ostin kerralla kunnon kamat, eipähän tarvitse sitten ostaa uusia pian kun pitäis olla ihan laatukamaa. Alpinen ja Dainesen kamoja, niin ja kypärä Arain.. Tyytyväinen oon ollu
smile_org.gif

Autokoulussa ne sano mun yllätykseksi, ettei kypärällä ole väliä. Siihen ei kuulemma kannata niin paljon satsata, kunhan nyt ei sitä Lidlistä lähe ostamaan niin ihan ok.. Sano, että mielummin satsaa hyviin ajokenkiin.. Hiukan ihmettelin sen kommentteja... No, mielipiteensä kullakin. Mielummin mulla on pää kunnossa kuin jalat
tounge.gif
Tuosta kypäräkommentista minäkin olen hieman ihmeissäni. Meillä taas koulussa painokkaasti todettiin koko asukokonaisuuden olevan tärkeä, ja kiellettiin ostamasta muita, kuin kuitukypäriä. Järkeenkäypää mielestäni.

Back