• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä vakuutus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mohikaani
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ostin toissapäivänä Suzuki Sv 650 (N) vuosimallia 2002 ja nyt pitäisi hommata vielä vakuutus päälle. Mistähän tuon saisi mahdollisimman edullisesti? Haussa on siis liikennevakuutus ja kasko n.300e omavastuulla.

Katselin Tapiolan ja Turvan tarjouksia ja niissä ilmeisesti saa heti alkuun 20% bonuksen liikennevakuutukseen ja 50% kaskoon mutta silti hintaa jää 1000e vuodeksi. Kuulin että jostain olisi mahdollista saada vastaava hintaan 60e/kk mutta mistä?

Rekisteriotteen mukaan painoa pyörällä on 189kg, kuutioita 645 ja tehoa 52kw.

Konttorilla kävin itse muuttamassa juuri oman pyörän omiin nimiin ja otin samalla vakuutuksen pohjolasta.

Liikennevakuutus + osakasko tuli vuodeksi maksamaan 680e pyöränä toimii yamaha fzr 1000cc tehoa 105kw ja painoa 250 rek.otteen mukaan. ja liikennevakuutus juuri 20% bonuksilla ja osakaskossa ei bonusjärjestelmää olekkaan...

Älkää tyytykö "esson baarin" tietoihin edullisista vakuutuksista. Menkää itse kyselemään ja pyytäkää tarjous KIRJALLISENA!

Harvasta asiasta, puhuu motoristit yhtä paljo potaskaa, ku vakuutuksista.

Tsekkaa ny ensiks, vaikka Turva, Tapiola, Pohjola...

Se tiskin täti ei välttämättä aina "tiedä". Kun se tulee kirjallisena, se on käyny sen kautta, joka "tietää" ja vain silloin tarjous on sitova.

Lisätään vielä: Ku näistä muinoin jotain tiesin, ni Pohjola liikennevakuutus oli ok. Se kaskon hinta taas... vertaile!

Pohjola on päälikkö
033102beer_1_prv.gif

Mulla 2000 mallinen SV ja Pohjolasta vakuutukset 764€. Liikenne + Isokasko. Oma vastuu 150€, Bonukset sain samantien 20%, 60%

Pohjolaan vaan, itellä ponarit 25/60 ja mopo sv 650 -04 maksaa 550/vuosi 150 omavastuulla,oli ennen iffillä
033102ass_1_prv.gif

Onko fennia jo pahasti ulkona, mulla on kaikki muut vakuutukset seillä ja "asiaksakohtainen" etu on 65% jolla saa laskettua myös pärrävakuutusta osittain (koskee muistaakseni vapaaehtoisia). Ajoaikaa itselle ei tule kuin 4 kk/v

Itsellä on tuo vakuutusyhtiön kilpailuttaminen edessä tulevalla viikolla. Tällä hetkellä minulla on vakuutukset Lähivakuutuksella ja mopon vakuutushinnat ovat sitä luokkaa että hirvittää.. kasko+liikennevakuutus 12kk on 1926e..tokihan tuosta tippuu seisonta-aika pois, mutta siltikin jää aika kauheita hintoja mun mielestä maksettavaks.

Vakuutusta kannattaa kysellä ensisijaisesti vakuutusyhtiöistä. Mut nyt saa kuulemma myös Nordeasta vakuutuksia..

idea3.gif
withstupid.gif

Kawa ZZR600, liikennevakuutus n.400€, Huhti-Lokakuu,
hirvipalovarkaus 70€/v.
Tapiola, 30% bonuksia, ja muuten bonusta S- etukortilla.

ite hain tapsalta vakuutukset. n. 1200 eskoo/vuos osakaskolla. Elämä on!! pitääpä katella tota pohjolaa hieman tarkemmin.

Back