• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä tuollaisen saisi?

Mä en usko että vaihtoa mietin vähään aikaan...
Sitten syksyllä kun mopo tuntuu hengettömältä niin vaihdamme noita maroon/blacejä niin saan mammalle sitten seiskapuolikkaan ja itse voin ostaa uuden tonnisen
062802moto_prv.gif

Ja kansa vaatii kuvia!!
062802jumpie_prv.gif

Hmm... sinänsä hyvä tarjous. Kattellaan sit syksyllä.
tounge.gif

Ekat lipat tänään... ei edes vituta niin paljon kuin ajattelin - oli niin kivaa.
biggrin.gif

Kytkinkahva poikki, onneksi mopoon jäi enemmän kuin asfalttiin. Ja perkele meni hyvät farkutkin puhki... oli vaan kotimatkalla (kävin niitä vahoja sun muita ostelee) pakko vähän ajella sipooseen nautiskelemaan.

Ei mitään, pari olutta mielenterveydelle ja kohta vahaa pintaan.

edit. ja kuvia tulee heti kun saan uuden kortinlukijan ostettua. Tänään meni rahat ihan muuhun...

Höh, ei se minnekkään korjaamolle mene! Uus kahva vaan kii ja ei ku menoks.

En mä noin vähästä kultaa anna vieraiden setien huomaan, sorry.
tounge.gif

edit. ja tuuri oli ihan hyvä tilanteeseen nähden. Taitoa vaan tarvittais lisää.
wink.gif

Kannattaisiko laittaa kaatuma "tatit" sinne kylkiin niin sitten voi slaidailla vaikka kylellään...
sport05.gif

Muuten, Missä sinun uusi nahka-asu oli kun asfaltille pyllähdit? Ei se siellä kotona auta
biggrin.gif

Kannattaisiko laittaa kaatuma "tatit" sinne kylkiin niin sitten voi slaidailla vaikka kylellään...
sport05.gif
Joo, kuulostaa just mulle sopivalta jutulta.

sanoi:
Muuten, Missä sinun uusi nahka-asu oli kun asfaltille pyllähdit? Ei se siellä kotona auta
biggrin.gif

Takki oli päällä (onneksi, muuten ei varmaan ois enää sitä selkärankaa mihin nytkin kolottaa)... housuja en kiskonut jalkaan kun piti vaan tuos lähellä käydä nuo vahat hakemassa... - eli turhia selityksiä siis.
biggrin.gif

Ihan hyvä olo jo, yö lepoa ja huomenna taas ajelemaan, kelit ei tästä paljon parane (vaik kuuma olisikin.

Ja nyt on vahat pinnassa, jätin vikan kuivumaan yön yli, aamulla kelpaa kiiltoa ihailla!

Makee toi putki, onko se miten lähellä yoshin tehoputkia?

ja aika huvittavia noi "racing ilmeen" antavat hiilikuituläpyskät, jotka laitetaan alkuperäisosien päälle
biggrin.gif

Milläs oot pyöräs vahannu ku kiiltää niin pirusti. Voitko pistää kilpitelineestä lähempää kuvaa. Ootko ite värkänny?

Forssan motofocusen ikkunassa ainakin oleili yksi sellai viivinpunainen gixeri... Hintaa oli muistaakseni 14650e toimituskuluineen... Penniäkään eivät tinganeet...

Back