Sitten syksyllä kun mopo tuntuu hengettömältä niin vaihdamme noita maroon/blacejä niin saan mammalle sitten seiskapuolikkaan ja itse voin ostaa uuden tonnisenMä en usko että vaihtoa mietin vähään aikaan...
Ja kansa vaatii kuvia!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitten syksyllä kun mopo tuntuu hengettömältä niin vaihdamme noita maroon/blacejä niin saan mammalle sitten seiskapuolikkaan ja itse voin ostaa uuden tonnisenMä en usko että vaihtoa mietin vähään aikaan...
Joo, kuulostaa just mulle sopivalta jutulta.Kannattaisiko laittaa kaatuma "tatit" sinne kylkiin niin sitten voi slaidailla vaikka kylellään...![]()
sanoi:Muuten, Missä sinun uusi nahka-asu oli kun asfaltille pyllähdit? Ei se siellä kotona auta![]()
Tuoltapa löytyy kuva niistä crashpadeista. Eka sivun pyörässä näkyy olevan sellaiset paikalla. Kun laitat vielä mustana niin niitä ei juuri edes huomaa.Joo, kuulostaa just mulle sopivalta jutulta.Kannattaisiko laittaa kaatuma "tatit" sinne kylkiin niin sitten voi slaidailla vaikka kylellään...![]()
Taitaapi olla E-hyväksytty niin ei taida aivan olla samn vertainen...Makee toi putki, onko se miten lähellä yoshin tehoputkia?