• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä "tarrateippiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tomppa82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tomppa82

MotOrg ry jäsen
Sijainti
Hyvinkää
Eli sellainen tarra kuin vaikka tarralenkkareissa ;)
Mutta tarrojen toisella puolella on liimapinta jotta
tarran saa liimattua johonkin kiinni.

K-raudassa oli 2cmx60cm palanen, mutta
hakusessa on leveempää ja pitempää palaa...

Niin ja hintakin oli aika paha K-raudassa...

katteleppa esim. motonet,biltema ja teollisuus etola niistä vois löytyä apua.Halpaa kun saippua se ei oo varmaan missään.

Mulla käytössä tommosta Velcro -merkkistä tarrateippiä. Pk-seudulla tota myy ainakin Lohikari. Toisaalta myös Biltemasta saa vastaavaa teippiä rullakamana, leveys on n. 3cm pituutta en nyt muista paljon rullassa on.

Mulla oli juuri viikko sitten hakusessa kans tarrateippiä. Löysin sitä ihan prismasta. Leveys 1cm, rullassa oli kait 1m. Väreinä joko valkoinen tai musta. Hintaa oli vissiin ~2€/rulla. Muistaakseni oli myös muita leveyksia, siitä en o ihan varma, sillä ite etsin juuri tollasta kapeeta kamaa.

Toisaalta myös Biltemasta saa vastaavaa teippiä rullakamana, leveys on n. 3cm pituutta en nyt muista paljon rullassa on.
Mulla on myös Biltemasta hankittua tuollaista montaa sorttia. Löytyy ainakin kahta eri leveyttä ja mustana ja valkoisena. En muista minäkään kuinka pitkiä pätkiä ne mahtaa olla per paketti. Ehkä puoli metriä, metri korkeintaan.

Tuosta Bilteman teipistä minulla on ainakin ihan hyviä kokemuksia. Siinä on hinta-laatusuhde kohdallaan ja kun muistaa puhdistaa pinnat, niin ainakin omat protoiluni ovat hyvin pysyneet paikallaan.
062802jumpie_prv.gif

Ensin olin skeptinen, että kuinka teipin liima ja kuuma auringonpaiste suhtautuvat toisiinsa, mutta hyvin on ainakin tämän kesän helteissä omassa pyörässäni pysynyt kello tuolla teipillä kiinni.

tommosta löytyy myös paikallisista kangas kaupoista... tai ainakin itse löysin joskus aikoinaan kun sellaista tarvitsin

Tuosta Bilteman teipistä minulla on ainakin ihan hyviä kokemuksia. Siinä on hinta-laatusuhde kohdallaan ja kun muistaa puhdistaa pinnat, niin ainakin omat protoiluni ovat hyvin pysyneet paikallaan.  
062802jumpie_prv.gif

Ensin olin skeptinen, että kuinka teipin liima ja kuuma auringonpaiste suhtautuvat toisiinsa, mutta hyvin on ainakin tämän kesän helteissä omassa pyörässäni pysynyt kello tuolla teipillä kiinni.
Kyllä mulle on käynyt Bilteman teipin kanssa just päinvastoin. Ei kestä liima lämmintä vaan lähtee sulamaan ja sotkee kaikki paikat.
Liekö sitten tumma pyörän pinta tai huono valmistuserä syynä (tosin näitä on sitten ollut useita...)

Nyt tarttis löytää semmoista missä ei oo liimaa, että saa itse liimata kunnon kontaktiliimalla...

t. pozo

062802moto_prv.gif

Nyt kysytte ihan väärästä foorumista. Se nainen, mikä asuu teillä tietää myös, että tarranauhaa (velcro) löytyy kangaskaupasta. Liimalla ja ilman.
Sopii muuten liiman kanssa oikein hyvin rappukäytävän liukuesteeksi ja on paljon halvempaa (1,70€/m vs. 7,00€/m)kuin rautakaupan virallinen liukueste.

Back