• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä tankki vn15

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
nixweiss.gif
mistä tankki vn 15-90 b-malliin siis oisi hakusessa a-mallin tankki(17l) b-mallissa 12l ja jonkun muun pyörän kävisi myös jos pikku vaivalla saisi sovitettua

harrikan ns: raakatankkia olen nähnyt käytettävän samaa
tankkia ovat laittaneet intruderiin,tuo "raaka tankki" ei siis
ole HD:n alkuperäinen (vai onko en tiedä) PART MASTER on
ainakin myynyt moisia.

Käyköhän tuommonen VN1500 a-mallin tankki(17l) myös "pikkuveljelle" eli VN750 -93, tai onko muita helposti paikalleen istahtavia vaihtoehtoja?

Saitko Jussi tankin jo hommattua...jos sait niin mitä kautta?

Käyköhän tuommonen VN1500 a-mallin tankki(17l) myös "pikkuveljelle" eli VN750 -93, tai onko muita helposti paikalleen istahtavia vaihtoehtoja?

Saitko Jussi tankin jo hommattua...jos sait niin mitä kautta?
confused_orig.gif
sorry en huomannut viestiä,no joka tapauksessa täytyy tyytyä omaan kun tuntuu olevan tiukassa noi tankit, eikä raski uutta ostaa maksaa liikaa
sad_orig.gif

Näkyy olevan tuo "isoveljen" tankki koko lailla erilainen kuin VN750:ssä. Laitoin Jussi sulle YV:tä, en tiedä vastasitko mulle vai punaniskalle(?)

sad_orig.gif
näköjään vastasin punaniskalle tuolla voisi olla tankki mp-maailma(teuvo riez) on kaiken näköistä roinaa.motoplazassa oli classic mallin tankki mutta ei ollut tietoo tilavuudesta täytyy selvitellä hinta oli 329e vähän on "suolanen"
confused_orig.gif

hmmm, mulle kauppasivat motoplazalta alustavasti classic mallin tankkia hintaan n. 250 egee. Liekköhän ollut sama tankki? (viininpun./kerma), jos oli niin tinkases sata ekee hinnasta poies.

Osui silmään->
76eur+22pk hinta tällä hetkellä:
<a href="http://cgi.ebay.de/Kawasaki-VN-800-Classic-Drifter-neuwertiger-Tank_W0QQitemZ8062528316QQcategoryZ49917QQssPa
geNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem" target="_blank">http://cgi.ebay.de/Kawasak....iewItem</a>

Back