• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä takavalo milleen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PATA
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moi !
Mistä mahtaisin saada ostettua 04 milleen kirkkaan takavalon kohtuu hinnalla ?
omg.gif
Apu olis tervetullutta arvon tietäjät.

Minkälaiset lähetyskulut tuolta af:stä mahtaa olla ja toimiiko tuolta tilausjutut miten suomeen ?

Toimitusmaksu taitaa tällä hetkellä olla 40 $ noiden käyttämälle US Postal Servicelle. Oma tilaukseni tuli kotimaahan muutamassa päivässä.

Tullauksen euroraja taitaa liikkua jossain 40 - 50 € tienoilla. Joten jos lähetyksesi hinta on vähintään tuota luokkaa niin joudut maksamaan valtiolle ekstraa viitisen prosenttia + ALV koko lähetyksen arvosta, mukaanlukien lähetyskulut.

...ööö... siis suomestako ei saa noita kirkkaita vilkun- ja takavalonlaseja tarvikkeena?

Itellä olis hiukka samanlainen haku päällä... et jos joltain löytyy ylimääräsiä niin laittakaa viestiä tulemaan!

Täältä löytyi kans eli RSVR.net
Firma on englannissa joten alv sinne+ postikulut.
Kalliita näyttää olevan, kun joutuu ostaan koko takalampun. Verollinen hinta näyttäis olevan noin 170€

Itse ostin vilkunlasit yllätys yllätys hpm:sta oli kilpailukykyinen hinta . Takavalo kannattaa tilata af1:stä. Tulee nopeesti itse tilasin crashbadit ja muuta sieltä ostokset+rahti maksoi n.175e,josta tulli jäi alle 10e joten sitä ei peritty mp-osien tulli prosentti oli 3,7 alvit vaan maksoin.
smile_org.gif
Ei tuolta briteistä kannata tilata törkeet lähetyskulut sieltä on esim.takaratas muistaakseni 37 puntaa olis ollut rahti melkein enempi kuin supersproks ratas.Kannattaa etsiä saksasta joku paikka lähetys kulut eriluokkaa

Soitin tänään nakkilan pojille ja kyselin kirkkaita vilkkuja mopoon.

Pelkät lasit (lue muovit) saa hintaan 13,50€/kpl etu ja 14,50€/kpl taka.

Takavalo saa mulla ainaki jäädä punaseksi, ku se takapenkinsuojus jatkuu punasena.

Back