Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenna lauantaina selviää....Suomessa niin helvetin kalliita...et jos jostain sais tilattu halvenmalla...
Koskas kauppias saa sivuillensa yoshimuran hintoja.Saa myös tilaamalla shopista.![]()
Niinpä....Koskas kauppias saa sivuillensa yoshimuran hintoja.Saa myös tilaamalla shopista.![]()
Googlella paljon amerikkalaisia linkkejä mutta oisko sulla tiedossa mitään suoraa eurooppa linkkiä (ku ei oikein löydy tai en osaa etsiä )Kannattaa kysellä ulkomaisilta webbikaupoilta, google peliin ja hakemaan euroopasta osaa. Saattaa säästää vielä Shopinkin "suomilisä" híntoihin verrattuna pikkuisen.
![]()
![]()
Olipas halpoja. Kiitos linkistä. Nyt kun putken ostan on hyvä huudattaa kauppiasta, että tämän saa sieltä ja sieltä 150 euroa halvemmalla. Tippuu hinta paikallisessa kaupassakin.
Muistelisin että viime keväänä kun kaverille putkistoa metsästettiin ei euroopasta juurikaan löytynyt Suomen halvinta tarjousta halvemmalla täysputkistoa, ainakaan Yoshimuraa/Akrapovicia. Tuo 995€ ainakin minun korvaan kuulostaisi olevan ihan linjassa niiden hintojen kanssa mitä noista saksalaisista ja englantilaisista weppikaupoista olen katsellut. Micronin 4-2-1 putkiston sai jostain postikuluineen 600++ € hintaan, se pyörään lopulta ruuvattiin paikoilleen.sempä takia mä tämän kirjoitin kun minua kiinnostaa toi yoshimuran trs putki...se on duellilla 995€ niin ei oikein niin paljoa haluis laittaa kiinni..ruiskunsäätö järjestelmä on nyt siinä ja siinä et onks se kallis...kaikkia mp tuotteet on suomessa helvetin kalliita...eikö kellään ole hyvää sivua, kauppaa ulkomailla tiedossa mistä saisi yoshimuraa?
Veikkaisin, että tarkoittaa e-merkkiä ja db-killeriä. Ainakin omassa Arrow'ssa on kyseiset systeemit ja "omolog"-teksti paketissa.eli mitä on suomeksi omolog. ja non omolog hintaero 120€ ?
Millaista ääntä tuo Arrow pitää db-killerillä, onko suunnilleen samaa tasoa kuin vakioputkella ja entäs ilman killeriä ?Veikkaisin, että tarkoittaa e-merkkiä ja db-killeriä. Ainakin omassa Arrow'ssa on kyseiset systeemit ja "omolog"-teksti paketissa.eli mitä on suomeksi omolog. ja non omolog hintaero 120€ ?