Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos. Juuri tuota tietoa kaipasin. Marssin siis urheiluliikkeeseen. Eipä tullut mieleenkään etsiä niitä tuolta.Jos etsii niitä muovisia, pehmeitä, littanoita merkkejä, jotka ei ota niin pahasti nokkiinsa vaikka ajaisi välillä päältä (versus kovat muoviset kartiot), niin markettien urheiluosastoilta löytyvät nekin. Myydään yleensä sekä yksittäin (intersportin 2e/kpl), että isommissä erissä telineellä (~50kpl. ~20e)![]()
Pieni määrä (alle 10) menee jopa povariin ja kulkee helposti mukana, nimim kokemusta on![]()
Marssit urheiluliikkeeseen ja poimit povariinKiitos. Juuri tuota tietoa kaipasin. Marssin siis urheiluliikkeeseen. Eipä tullut mieleenkään etsiä niitä tuolta.Jos etsii niitä muovisia, pehmeitä, littanoita merkkejä, jotka ei ota niin pahasti nokkiinsa vaikka ajaisi välillä päältä (versus kovat muoviset kartiot), niin markettien urheiluosastoilta löytyvät nekin. Myydään yleensä sekä yksittäin (intersportin 2e/kpl), että isommissä erissä telineellä (~50kpl. ~20e)![]()
Pieni määrä (alle 10) menee jopa povariin ja kulkee helposti mukana, nimim kokemusta on![]()
Hieman liippaa jo läheltä mutta;"tee se itse"
Olen nähnyt myös puoliksi leikattuja salibandypalloja käytettävän. Kuljettamisen puoleen menevät todella pieneen tilaan.autokouluissa käytetään,
Mikko_U sanoi:Hieman liippaa jo läheltä mutta;
Olen nähnyt myös puoliksi leikattuja salibandypalloja käytettävän. Kuljettamisen puoleen menevät todella pieneen tilaan.
Jos eivät sitten ole muuten liian pieniä / huomaamattomia.
hp10a10 sanoi:Oisko kenelläkään ajatusta mistä voi saada tai mitä voisi käyttää tuollaisina ajoharjoittelumerkkeinä mitä autokoulut käyttää?
mcmies sanoi:Bilhelvetestä. Ei maksa montaa euroa.