• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä niitä buffeja saa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Le Motard
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen joskus nähnyt niitä myynnissä ihan tavan marketeissa, mutta katselin huvikseni cittarin vaatepuolet lävitte kaljaostoksilla eikä sattunut silmään. Kävin sitten samoilla lämmöillä vielä Halpa-Hallissakin, ja siellä oli jotain kopiota kympin hintaan yhtä kuosia.

Pitäs olla kunnon valikoima kun haluan nimenomaan sellasen puna-valkoisen kuosin. Paljonko nuo maksavat muuten noin suurinpiirtein?

Ihan MP-liikkeistähän noita saapi.

BUFF

Itse sain tarjouksesta 3kpl yhteensä 19€

Mutta taitavat normaalisti maksaa tuon 17€-24€ / kpl

Jovvain..
sport05.gif

Tai vaikka esim: Superbikersilta
wink.gif

Niin, no minulla oli vähän tarkoituksena hommata se nyt heti huomenna eikä viidestoista päivä
cool.gif

Tiesin kyllä, että tilaamallahan noita. Täytyy huomenna tarkistaa sporttiliike, jonka ohi tullee ajettua varmaankin.. jos ei ole siellä niin jää buffit ostamati
biggrin.gif

.ORG in omassa shopissa (Reliatec) on aitoja buffeja ja Richan vastaavia. Richalla on ainakin punavalkoista tarjolla:

KLIK

Löytyy kohdasta Huivit ja kaulasuojat/Richa

Kuva

Noita kopioita on kyllä ihan ääs-marketeissakin.
smile_org.gif

Hinta muistaakseni ~5€.
Monesti ne on sijoitettu jonnekin melko lähelle kassaa. Kannattaa kysyä putkihuivia / monikäyttöhuivia myyjältä, ne kyllä varmaan tietääpi neuvoa mistä löytyy.

Prismassa noita on jossain urheilukamojen lähettyvillä näkynyt. Oikeastaan joko Buffeja tai sitten noita "merkittömiä" putkihuiveja löytyy melkein joka kaupasta.

Edit: Aidoista saapi sitten maksaa yleensä ~15€:sta ylöspäin.
Valikoima on vähän kaupasta riippuen mitä sattuu milloinkin. Onkos Oulussa Kärkkäinen? Ainakin Lahden Kärkkäisellä oli aika hyvä valikoima erilaisia putkihuiveja joskus kuukausi sitten.

Omaksi yllätyksekseni löysin prismasta laajimman ja uusimman valikoiman. Uudesta mallista sai kyllä maksaa enemmän ku tarpeeks, 18,9€....

Tuurista... tosin itse ostin jonkun ylivuotisen aidon urheilijan (pöyhönen?) nimellä myydyn mallin jollain parilla eurolla tuosta marketeilta. Onneksi siinä ei ole mitään puolialastonta urheilijanuorukaisen kuvaa tai mitään muutakaan viitettä tuohon - ainoa oli se pahvifiguuri mikä toimi myyntipakkauksena
smile_org.gif

Hyvin ovat tehneet kauppansa, kun ei näkynyt Oulussa Puuilossa ja Jukolankujan Tokmannilla oli kaikkiaan kaksi kappaletta mistä valita, 14,90,- hintalapulla.

Miten minulla on sellainen kuva ollut, että noita myydään jokasessa romutavaratalossa ja marketissa.

Onkohan jollain tietoa jotain nettisivua ym. jossa olisi taittoohjeita noille huiveille? Noista kun saa tehtyä vaikka minkälaista huppua ja suojaa.

Back