• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä miehenkokoiselle Ajotakki ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fantti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli tarvis olisi ajotakki mieluusti nahkainen.
Kävin motonetissä Richan vehkeitä sovittamassa,siellä oli 4XL ja 62 kokoonasti takkeja mutta ovat liian pieniä,tällaiselle perus 186cm/110kg.
Hartioista puristaa niin pirusti ja vyötäröltä jää lyhyeksi.

Eli mistä voisi katsella isompia takkeja
confused_orig.gif

jos paikkakunnaltasi löytyy lindstrands / halvarssons jälleenmyyjää suosittelen ainakin kokeilemaan.. tuolta löysin itselleni sopivat ajokamat kun kärsin pitkästä selästä, richat, sweepit tarjosi lähinnä napapaitoja

En tiedä onko kommentistani mitään hyötyä, mutta pari vuotta sitten olin itse kokoa 190 cm ja 110 kg ja kyllä mulle sopi ihan mainiosti Rukkalta 58 ja nahoista yleensä XL.
Sä oot vielä mua lyhyempi...

Nykysin mies kokoa 190 cm ja 80 kg ja ongelma on, että kun löytää hartioista istuvan niin mahtuis vielä tyyny mahan kohdalle.
Monesti näistä 52 loppuu myös hihat kesken.

Kehottaisin siis kokeilee jotain muun mallisia ajokamppeita.
Halvasson ainakin on edelleen semmonen, mistä en vieläkään mahu XL takkiin ilman että kainaloita kirraa niin pirusti.

Onko tuo 186 vyötärönympärys?
Itse olen 188(pituus) ja 108-110 kg ja koskaan ei ole tarvinnut ottaa 58 isompia ajokamppeita. Virallisen mittauksenkin mukaan olen harteikas ja lihaksikas..

Hanxilta löytyy kookkaita kamppeita. Ihan hyllystäkin.

viime kesänä olin 116kg (186cm) ja Berikin takki kokoa 60 istu sopivasti päälle. Nyt painoa n 97kg ja takki on aivan liian iso.

biggrin.gif
hanxilta löytyy ...  
biggrin.gif

ainakin mulle oli hanxin suurimmat takit jo isojakin, 189cm/140kg  
033102beer_1_prv.gif

tosin niissäkin on mallikohtaisia eroja , mut 3-4xl on sopivia, ja sieltäkin löytyy 6xl asti...
crazy.gif

hanxilta itse, tosin kangas, hommasin viimevuonna päijänne takin.
kenties enemmän menee enduropuolelle? mutta mutta, takki on ollut pirun hyvä tuplavetoketjuineen ihan normiajossa.

hanx päijännetakki

biggrin.gif
kyllä tuo 186 on pituus ei mahan ympärys se on 96cm
smile_org.gif
. Ja olen mallia roteva/harteikas,tullut 15v punttia väännettyä ...

Ollut siis väärän merkkiset takit mitä olen kokeillut,noi Richat oli ainaskin tosi pieniä . . .

biggrin.gif
hanxilta löytyy ...  
biggrin.gif

ainakin mulle oli hanxin suurimmat takit jo isojakin, 189cm/140kg  
033102beer_1_prv.gif

tosin niissäkin on mallikohtaisia eroja , mut 3-4xl on sopivia, ja sieltäkin löytyy 6xl asti...
crazy.gif
Hei, ollaan samiksii, ainakin koon puolesta. (189/145)

Joo, Hanxilta löytyy, mulla esimerkiksi on tuollainen nahkarotsi, paksua ja hyvää nahkaa, painaakin niinkuin oikeen rotsin kuuluukin, mutta ei oo jäykkä koppura. Malli on nimeltään Tene. Nyt sen saattaa saada pääsiäis-alesta kahdellasataa, kun vähän tinkii.

http://www.hanx.fi/kauppa_....teid=68

Ja ei tarvittu edes isointa, joka olisi ollut kokoa 68  
buttrock.gif

Viktor

Back