• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä luopuisit moottoripyöräilyn vuoksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PrivateeR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mistä luopuisit moottoripyöräilyn vuoksi? -

• En sit niin yhtään mistään

Ääniä: 0 0,0%
  • Jostain mukavuuksista vois ehkä tinkiä...

• Aika paljon asioita jää kyl kakkoseks ku mopoista on kyse!

• Kaikesta paitsi tyttö-/poikaystävästä.

• Kaikesta paitsi seksistä.

• IHAN KAIKESTA!

• Eihä mulla ole mitää muuta kuin moottoripyörä!

• Ääniä yhteensä
    0
En kyl mistaan, miks pitais luopuu...
No joo loman olen luovuttanut mopoilulle, onneks vaan ekat 2 viikkoo, jaljella on viela reilut kolme...

Eipä tässä ole varsinaisesti luovuttu mistään, MP-harrastus on ollut nassikasta asti ykkönen. Mutta kysymyshän taisi olla, että jos olis luovuttava. Kyllä sitä varmaan tinkisi kaikesta muusta mahdollisesta. Elämässä ei ole mitään niin tärkeätä kuin moottoripyöräily. Eikä sekään ole niin kovin tärkeätä.
sport05.gif

Kyllä melkosesta määrästä heräteostoksia tai kauan haaveina olleista tarpeellisista tavaroista on tarttenu luopua, mutta kyllähän se sen arvosta on ollu
smile_org.gif

Niin ja autokin vaihtu tuhansien arvosesta 350euroa maksavaan...Mutta se on aivan passeli!  
tounge.gif

Aika monesta vois luopua, helpompi sanoa mistä EI luopuis.
Pyöräilyn/ oman pyörän edelle menee lapset ja ukko. No, onneks kellekkään noista ei tulis edes mieleenkään pistää mua valinnan eteen.

Back