• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä luopuisit moottoripyöräilyn vuoksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PrivateeR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mistä luopuisit moottoripyöräilyn vuoksi? -

• En sit niin yhtään mistään

Ääniä: 0 0,0%
  • Jostain mukavuuksista vois ehkä tinkiä...

• Aika paljon asioita jää kyl kakkoseks ku mopoista on kyse!

• Kaikesta paitsi tyttö-/poikaystävästä.

• Kaikesta paitsi seksistä.

• IHAN KAIKESTA!

• Eihä mulla ole mitää muuta kuin moottoripyörä!

• Ääniä yhteensä
    0
Mutkatiellä ajo ja kunnon höntsy kiekko voittaa huonon seksin.

Siitä voi sitten jokainen päätellä jotain ;)

ps. Ei tosikoille...

Mutkatiellä ajo ja kunnon höntsy kiekko voittaa huonon seksin.

Siitä voi sitten jokainen päätellä jotain ;)

ps. Ei tosikoille...
Näin mäkin olen kuullut, tosin en tiedä mitä menetän kun en oo ikinä huonoa seksiä saanut....
cool.gif

jostain mukavuuksista sitä tietenkin tinkitään
wink.gif
, mutta moottoripyöräilyä ei tässä vaiheessa elämää voi laitttaa ykköseksi kun sen verran kallis harrastus kun on.
confused_orig.gif
baaa.gif

Kolmanneksi ylimpään meni. Varsinaisesti olen kuitenkin luopunut vain autosta toistaiseksi.

Hankintoja miettiessä joutuu miettimään, meneekö se mopoiluun vai ostaisko uuden takin... no, mopoiluun se on nyt kyllä mennyt. Myöskään en ihmisistä ympärilläni luopuisi, mutta onneksi niistä kahdesta ei tarvitse valita! Niin, ja terveys menee kyllä myös mopoilun edelle. Joten oikeastaan kaikesta muusta voi luopua paitsi noista kahdesta.

Näin mäkin olen kuullut, tosin en tiedä mitä menetän kun en oo ikinä huonoa seksiä saanut....  
cool.gif
Melkoinen joulu sulla sitte käyny kyl. Tai sitte teikäläisen kriteerit on niin alhaisella tasolla ettei voi mitenkää pettyä
smile_org.gif

En siis mitenkää halua ketään arvostella. Jokainen tavallaan!
Siitähän hauskanpidossa on kyse!

cool.gif
Melkoinen joulu sulla sitte käyny kyl. Tai sitte teikäläisen kriteerit on niin alhaisella tasolla ettei voi mitenkää pettyä
smile_org.gif

En siis mitenkää halua ketään arvostella. Jokainen tavallaan!
Siitähän hauskanpidossa on kyse!
Tai sitte ei o sitä hyvääkään irronnu
033102bebe_1_prv.gif

ite oon luopunu oikeestaan vaan euroista. joskus siitä on kyl seurannu pihistelyä muissa jutuissa, kun tiliote näyttää pelkästään pieniä lukuja. tosin pihi kun oon muutenkin niin ei tuo o elämää hirveesti muuttanu.

No eipä mistään oleellisesta luovuta mopoilun takia. Sehän on vaan harrastus. Tosin tässä luokassa kärkisijalla.
062802jumpie_prv.gif

Köh.. jostain mukavuuksista.. en luovu miehestä, koirasta, sukulaisista, työstä, kodista.. lista jatkuu...

Voittasikohan tää vuoden turhimman äänestyksen?
033102bebe_1_prv.gif

omg.gif
En mistään, harrastus siinä kuin joku muukin. Turhaa fanaattisuutta, jos jostain tarvii luopua syystä tai toisesta niin kyllä
se on prätkä mikä ekaks lähtee pihasta.

Elämä on täynnä valintoja... En kyllä mistään oleellisesta silti mopoilun takia luovu. Jos rahat ei meinaa riittää, niin sit jätetään joku turha rätti hankkimatta...

Toiseks ylimpään meni. Kivaahan tämä on mutta vain harrastus, silloin ajellaan, kun muulta jää aikaa. Ja tiukan paikan tullen voisin luopua moposta ilman kyyneliä.

Kaikki on niin suhteellista
biggrin.gif

Ihan varmasti luopuisin huonosta tyttöystävästä mielummin kun pyörästä. Nykyinen tosin on paras nainen maailmassa, eli toivon ettei hänen kanssaan tarvi tätä keskustelua käydä ikinä... Vois tulla tiukka valinta!
wink.gif

No rahastahan tässä harrastuksessa joutuu tinkimään paljonkin, eli siis siitä rahasta minkä vois käyttää muuhunkin kun pyöräharrastukseen!

Juopotteluharrastus kärsii myös aika tavalla ajeluharrastuksesta, tai sit toisinpäin. Ite harrastin ennen pääasiassa tuota juopottelua, nykyään kerkee jo vähän ajelemaankin kun ei tuu viinaa otettua kun muutaman kerran vuoteen.

Jopa seksistä voi vähän tinkiä kans, jos on just oikein hyvä ajokeli päällänsä
biggrin.gif
Ja ainahan sitä voi sit illalla lapaseenkin hakata jos oikein panettaa, mikäli toinen moukka on menny pikku ajeluista loukkaantumaan!! Ja jos näin käy, muistakaa että 6kpl tumputteluja korvaa yhden panon...
wink.gif
Ja tumppusessioita ei sit seksiks lasketa, ok?

Terveydestään ei toivottavasti tarttis kenenkään ikinä tinkiä... Valitettavasti vaan sellasistakin saa välillä lehdistä lukee...

Back