• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä löytyisi edulliset jarru/kytkinkahvat gixxuun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja busai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Motomymmyllä näyttäs olevan tarjouksessa jotain mutta luulisin niitten olevan vaijerikytkimeen.

Katoppa bs-motoparts.com. Oli v-trec kahvat alennuksessa, itelle tilasin perjantaina setin.

D-Iivil sanoi:
Ääni the2wheelsille.

Tuolta vois yrittää tilata jos onnistuis kun en oo ulkomailta koskaan tilannut,onkohan noi kahvat vaikea vaihtaa ja käyköhän ne nyt sitten nestekytkimeen?

Itse tilasin Banditille noita kahvoja the2wheelsistä jokunen viikko sitten. Helppoja vaihtaa, ja banditissa on nestekytkin. Edellisille pyörille olen myös hankkinut samat kahvat.

Halvimmat taitaa löytyä ebayn kautta kiinasta, mutta niitä välttäisin ainakin jarrukahvana viimeiseen asti. Suurin osa on kyllä ihan kuranttia tavaraa, mutta sitten kun sattuu omalle kohdalle se kahva, joka jättää jarrunesteen paluureiän tukkoon, ei enää paljon naurata. Radalla on menny useempi pyörä lunariin noiden takia tässä parin viime vuoden aikana. Tämä siis muistutuksena, että aina halpa ei ole paras vaihtoehto varsinkaan jarruihin liittyvistä osista puhuttaessa.

busai sanoi:
Tuolta vois yrittää tilata jos onnistuis kun en oo ulkomailta koskaan tilannut,onkohan noi kahvat vaikea vaihtaa ja käyköhän ne nyt sitten nestekytkimeen?

Kutoskawaan tilasin tuolta itse, toimituksessa meni pari viikkoa, vaihdossa ehkä kymmenen minuuttia. Heleppoa kuin heinän teko siis.

Lyhyet kiinankahvat on mullakin ysiärrässä. Kaveri vaan hoiteli tilauksen niin en tarkalleen tiedä mistä tuli, mut ebay:n kautta kuitenkin. Taisivat olla CT-motor merkkiset. Sopi paikalleen kuin nakutettu ja hintaakin oli kotiovelle toimitettuna huikeet 35 euroo. Näissä on vielä se hyvä puoli että etäisyyden pystyy helposti säätämään yhdellä kädellä vaikka lennosta, toisin kuin orkkis kahvoissa.

Jos tilaa tuolta 2wheeliltä kahvat ni paljon tulee veroja toimituskuluja noin.

Kannattaa vertailla noita 2wheelsin kahvoja ennen paikalleen asennusta. Itsellä kävi niin, että kytkimen kahva jäi hieman kantamaan sitä nestekytkimen nipukkaa. Öljyjen lämmettyä ei sitten kytkin toiminutkaan vaan alkoi luistamaan.
Takuu kyllä noilla pelasi, kun muutaman sähköpostin laitteli kuvien kera. Niin muutamassa viikossa tuli uusi kahva tilalle.

Jätti-Potti sanoi:
Itse tilasin Banditille noita kahvoja the2wheelsistä jokunen viikko sitten. Helppoja vaihtaa, ja banditissa on nestekytkin. Edellisille pyörille olen myös hankkinut samat kahvat.

Kuin kauan kesti toimitus ja tuliko postiluukusta vai pitikö hakee postista?

Kun nyt alettiin tuunaamaan ni oisko jollain vinkkiä/linkkiä mistä sais smoke takavilkun lasit hommattua.Madhornetissa oli etuset mut takasia ei ollunna.Ni ja mopotin oli se K7 1000 gixxu.

Back