• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä löytyis army-ajohousuja ja nahkatakkeja...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
voisko joku kertoanettiosoitteen että mistä löytyisi army ajohousuja ja sit myös nahkatakkeja.
bowdown.gif

Jos haluat oikeaa army kamaa niin esim säkylästä www.milpro.fi,
mutta mikäli tarkoitit maastokuvioitua ajoasua niin esim AllRight:n valikoimista MP-asun Citycamo kuvioidut housut (sh.159e)

Eikä tässä vielä kaikki:
Motoport Finland ( 03 212 88888) tuo maahan BF Motocycle Handwear ajokamppeita, joihin mainoksen mukaan kuuluu reisitaskullinen Motion Camouflage housut.
Lähde Smoto-lehti 1/2005 s.33

Minun kautta saat maasto tai camo -kuvioidut housut (Draggin Jeans), joissa on myös kevlarkudos -vahvikkeet suojaamassa polvia ja takapuolta "asvaltti-ihottumalta".

moi!
minkä hintaiset sulla ois noi housut?
miten niitä sais tilattua?
062802jumpie_prv.gif

Tuon mallin toimitan hintaan 145 euroa + postikulut.

Laita mailia suoraan minulle niin sovitaan tarkemmin.

Jos haluaa oikeita army tekstiileitä niin tässä pari nopeaa puljua:
US Eagle, Salainen Agentti, Varuste LEka(paras), valtion pukutehdas, mill pro, SA ylijäämä myymälät ainakin Kuopiossa oli..

Mulla on noi Eurobikerin camot ja ne on aika hikiset eli ei hirveesti hengitä. Ite ottaisin Lindstadit ja otankin
smile_org.gif

Mites ne "siniset" camopöksyt, onk tietoo mistä löytyy?

Tuli joskus iltavapailla ajeltuakin m-91:set jalassa ja oli yllättävän hyvät. Suojia niissä ei tietty ole.

Back