• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

mistä löytää Gpslaite mp:lle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bikervepsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mistä löytyisi Gps laite moottoripyöräkäyttöön?
Autoilijoille niitä on mutta ne eivät varmaan kestä moottoripyörällä ajoa ulkoilmassa? Onko niitä erikseen saatavilla moottoripyörille ja minkä hintaisia?

Ja minkälaisia hälyttimiä te käytätte moottoripyörissä.
Meinaan sellaisenkin hankkia minun omaan prätkään.

Terveisin bikervp
sport05.gif

minkälaisia hälyttimiä te käytätte moottoripyörissä.

Terveisin bikervp  
sport05.gif
Itse olen laittanut moottoripyörääni sellaisen varkaushälyttimen, että sarvessa on kiinni naru ja narun toinen pää tulee tuuletusikkunan kautta kiinni yöpöytääni. Naruun olen laittanut pienillä nippusiteillä muutaman kulkusen...en kuitenkaan niitä postimiehen, joka meillä käy, kulkusia ole irroittanut, vaan semmoiset jouluhatun kulkuset.

sport05.gif
062802jumpie_prv.gif

On erikseen saatavilla mp-käyttöön (vettä, tärinää yms. paremmin kestäviä kapistuksia).

Hintaa nopeasti etsittynä TomTomin laitteelle kertyy verkkokauppa.com mukaan noin
470/580e (Skandinavia/Eurooppa) ja Garminin vehkeelle noin 750e (Eurooppa).

Tomppa ja zumo vääntöä Tästä
Rider 2 juttua täällä

Valmistajien sivut:
TomTom Rider 2
Garmin Zumo

Omassa käytössä tomppa on pärjännyt vuoden verran ilman ongelmia
(muutamalla lisäsoftalla varustettuna, mm. reittitallennus Tripmasterilla).

Mistä löytyisi Gps laite moottoripyöräkäyttöön?
Autoilijoille niitä on mutta ne eivät varmaan kestä moottoripyörällä ajoa ulkoilmassa? Onko niitä erikseen saatavilla moottoripyörille ja minkä hintaisia?

Ja minkälaisia hälyttimiä te käytätte moottoripyörissä.

Terveisin bikervp  
sport05.gif
Hommaa joku kiva Blondi tarakalle!!

Garmin............TomtomRider

Back