Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm, olen itsekin kiinnostunut kyseisestä putiikista,
Biker Point ottaa kyllä luonnollisesti paketoinnista ja postituksesta maksun. Tavarat on kuulemani mukaan samoilla Lousin hinnoilla.Muistaakseni jossain netissä näin suomalaisen liikkeen, jonka kautta sai tilattua lousin tavaraa ilman toimituskuluja, mutta on tuon mestan yhteystiedot päässeet hukkumaan.... onko tietoa? ja jos saa useammasta, niin laittakaan vaikka lähinnä helsinkiä olevan tiedot.
Postikulut 14,95 egeä, tilattu pari lähetystä tämän vuoden aikana. Tuon ne ilmoittavat myös nettisivullaan hinnaksi - tiedä sitten, jos tilaa jotakin todella painavaa kamaa.jonnekin, ja sieltä lähettelee sitä sulle. Postikulut mulla ollu parissa viimetilauksessa 22 euroo, kaman määrästä riippumatta.
Koetin kovasti jummartaa noita pankin kautta tilasuohjeita...miten se suomeksi tapahtuu? Kyniikö pankki paljon...vai helv**in paljon?olen tilannut suoraan louisilta... ja maksanut pankin kautta... hommat toiminut loistavasti ja nopeasti...tilaa suoraan![]()
![]()
Paino ei vaikuta, viimeinen paketti painoi yli 40 kiloa ja maksoi sen 14.95.Postikulut 14,95 egeä, tilattu pari lähetystä tämän vuoden aikana. Tuon ne ilmoittavat myös nettisivullaan hinnaksi - tiedä sitten, jos tilaa jotakin todella painavaa kamaa.jonnekin, ja sieltä lähettelee sitä sulle. Postikulut mulla ollu parissa viimetilauksessa 22 euroo, kaman määrästä riippumatta.
Toimii kuin junan vessa, tilausvahvistus yleensä samana päivänä, lähetysilmoitus seuraavana ja kamat kotipostissa noin viikossa.
Kandee käyttää etumaksua. Eli saat sähköpostissa tilitiedot johon maksun pistät.Koetin kovasti jummartaa noita pankin kautta tilasuohjeita...miten se suomeksi tapahtuu? Kyniikö pankki paljon...vai helv**in paljon?olen tilannut suoraan louisilta... ja maksanut pankin kautta... hommat toiminut loistavasti ja nopeasti...tilaa suoraan![]()
![]()
Aika paljon! Sololla (Nordea) euroalueella maksettuna IBAN / SWIFT koodeja hyväksi käyttäen, tavallinen pankkisiirto 0 euroaJust maksoin kaverille rahaa pyörästä Saksaan ja pankin kulut ulkomaanmaksusta oli 39.00 €. Se on mun mielestä suht paljon. Tosin pankeilla voi olla erilaisia käytäntöjä.
Velhot aikanaan oikein ilmoittautuivat Louisin edustajiksi, eli laitas kysyen velhoilta.
Et sitten klikannut linkkiä?Velhot aikanaan oikein ilmoittautuivat Louisin edustajiksi, eli laitas kysyen velhoilta.
sanoi:Motovelhot Oy on lopettanut toimintansa, kiitämme asiakkaita kuluneista vuosista ja toivotamme kaikille motoristeille hyvää ja aurinkoista ajokautta