• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä kannattaa ostaa ajovarusteet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja crf50
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä olen päättännyt satsata kunnon kamoihin. Makso mitä makso kunhan on hyvät ja turvalliset. Jo nyt huomannut ettei farkut ja yms kovin hyviä.
sport05.gif

www.louis.de Saksalainen sivu mut halvalla saa.. Ite tilasin nahkapuvun ja ei mitään ongelmaa ja hinta oli kohtuullinen ja puku ihan hyvä! Visalla maksat vaan ja pakettia oottaan!!

biltemasta kannattaa hakea tai motonetistä. myös lidlistä saa hyvää halvalla ja muistaakseni myös honkkarista

Tossahan ne jo suunnilleen tulikin, org, Stormi ja Vantaan BW erityisesti. Eurobikers Pitskussa menettelee ainakin jos budjetti on tiukempi (edullisia ja ihan hyviä nahkoja), tosin palveluhalukkuus jää esim. BW:stä jossa se onkin huippuluokkaa.
Siinäpä ne tosin Tokimotossa pistäydyn aina kun samalla kadulla BW:n ja Yammu centterin kanssa ovat. Renkaat jäi viimekesi käteen ja Calle laitto alle odottaessa kun sattuin sopivaan rakoon.

Tossahan ne jo suunnilleen tulikin, org, Stormi ja Vantaan BW erityisesti. Eurobikers Pitskussa menettelee ainakin jos budjetti on tiukempi (edullisia ja ihan hyviä nahkoja), tosin palveluhalukkuus jää esim. BW:stä jossa se onkin huippuluokkaa.
Omien kokemusten perusteella Vantaan BW:stä ei saa palvelua ollenkaan, ei edes odottamalla. Toisaalta vaihtoehtoiset liikkeet ovat tarjonneet samat tuotteet edullisemmin, esim .org shoppi.

sanoi:
Omien kokemusten perusteella Vantaan BW:stä ei saa palvelua ollenkaan, ei edes odottamalla. Toisaalta vaihtoehtoiset liikkeet ovat tarjonneet samat tuotteet edullisemmin, esim .org shoppi.

Pakko kysyä: ei saa palvelua tarkoittaa mitä? On ruuhkaa / paljon asiakkaita ja myyjät eivät ehdi heti palvelemaan vai että vapaa myyjä ei palvele pyytämättä / pyydettäessä tai saatu palvelu on huonoa?

Itse oon saanu tuolla todella hyvän (lue parhaan) palvelun mutta jos asiakkaita on enemmän kuin myyjiä niin joskus on joutunut odottamaan hetken.

Samat (ainakin lähes) kehut voin antaa Tokimotolle ja Tuusmotorille. Allrightistakin on jotain tullut ostettua mutta se kuuluu mun mielestä enemmän sarjaan itsepalvelumyymälä. Allright on hinnoittelussaan ollut ainut jonka takia valinta on päätynyt tilaamiseen netistä ulkomailta (3 kpl Raideja ois ostettu, hinnanero yli 20 %)

.orgin shopissa on tullut myös vierailtua. Asiointi helppoa: netistä kattoo onko tavaraa hyllyssä ja hinnat on kohdillaan. Ostoksia ei tosin ole tarvinnut sovittella kun ne on ollut renkaita jne.

No mä oonkin ehkä poikkeustapaus tai sitten on ollut hyvää tuuria kun en ole saanut koskaan huonoa palvelua mopoa tai varusteita ostaessa...

Edit: copy-pastessa olikin jo ettei edes odottamallakaan. Kommentoi silti...

Memmu @ Superbikers Motowear in Espoo Niittykumpu.
Siitä hymystä kannattaakin maksaa muutama euro extraa. Tietty jos ei oo fyrkkaa kannattaa ostaa kamat Lidlistä tai tilata Saksasta jotain pro biker-kamaa.

No mie olen ostellu Stormista lähes kaiken, Louisilta tilasin ketju/rataspaketin ja jotain työkaluja. Eipä ole tarvinnut itkeä heikosta toiminnasta koskaan.

No vedetään sen verran takaisin, että kerran kävin EMC:llä kyselemässä jotain Hondan osia. Ei tee mieli mennä takaisin, ikinä.

Hyviä kauppoja oikeastaan kaikki mitä on mainittu. Palvelu tulee ruuhkan mukana jne... Mutta paljon hyvää tavaraa saa oikeasti "käytetyt" palstalta. Ihmiset tekee paljon ostoksia fiilis pohjalta "kun nyt ollaan täällä kaupoilla pyörimässä, ni kait sitä pitää ostaakin jotain". Itse olen ainakin syyllistynyt tähän: en tarvinnut, ostin silti kategoriaan...

olen opiskelja en todellakaan ole ns. varoissani, mutta kaupat missä on mopotavaraa/kamoja on kyllä aina pahoja tilanteita...

Kun on käynyt Org shopissa ja Eurobikerillä kannattaa suunnistaa Konalan Stormiin (saa pyöriä kaikessa rauhassa, hyvä valikoima. Tinkimällä 10-20 pinnaa pois) ja siitä kehä kolmoselle Bike Worldiin (useimmiten saa olla ihan rauhassa, tinkimällä max parikymmentä pinnaa tuollakin ale) ja All Rightiin (kukaan ei täälläkään häiritse ellei huuda isosti rahatukko kädessä. Tinkivara useimmiten aika olematon kokemukseni mukaan).
Stormissa saa heittää vaikka voltin, kukaan ei tosiaan häiritse, henkilökunta ei tiskiin takaa poistu.
biggrin.gif

Menen varusteita ostamaan mieluummin Kehän BW:iin, sieltä saa palvelua. Mikä ihme hinku on saada olla kaupassa rauhassa? Kaupassa käydään kauppaa.

...
...
...
Edit: copy-pastessa olikin jo ettei edes odottamallakaan. Kommentoi silti...

Tässä pyytämäsi kommentit.

Viimeeksi ostettiin vaimolle ajotakkia, sopiva löytyi rekistä, mutta väri oli väärä. Saatiin myyjä apuun, mutta hän ei viitsinyt tarkistaa koneelta löytyykö kyseistä takkia halutun värisenä, sanoi vain, että rekissä on kaikki mitä löytyy. Soitin Raision BW:hen ja kysyin jos heiltä löytyisi kyseinen takki. Vastaukseksi sain, että heillä ei ole mutta Vantaalla on. Sitten uudelleen Vantaan BW:hen kyselemään ja takki todella löytyi heiltä. Kyseisessä takissa ei ole suojia vakiona, niitä kysyttäessä vastaus oli, ettei suojia ole saatavilla. Onneksi olin selvittänyt asian etukäteen ja tiesin mitkä suojat siihen sopivat ja nekin saatiin mukaan. Tällä kertaa ostettiin BW:stä, ja vaimo oli tyytyväinen.

Toinen kerta kävi, kun olin ostamassa Arain kypärää, tälläkin kertaa sopiva koko löytyi, mutta netistä valmiiksi katsottua väriä ei löytynyt. Kysyin myyjältä, jos he voisivat tilata halutun värin, mutta myyjä vastasi, ettei muun värisiä edes valmisteta. Onneksi orgin shoppi tilasi kyseisen värin ja hinta eroa oli melkein 150e shopin eduksi.

Muutaman kerran olen paikalla muutenkin käynyt, mutta jos en ole etsimääni löytänyt, eikä myyjät ole ehtinyt auttamaan olen siirtynyt vaihtoehtoisiin liikkeisiin.

Aina kun olen paikalla ollut on siellä ollut myös muita asiakkaita, joten kiireelläkin on voinut olla vaikutusta. Kun liikkeet on auki 10-18 niin neljän kuuden väliin taitaa tulla aina ruuhkaa. Paremmat ajat olisivat 12-20, jolloin töiden jälkeen meneville olisi paremmin ostosten tekemiseen.

Onneksi muilla on ollut parempia kokemuksia ja toivottavasti niitä tulee myös minun kohdalle.

Back