• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä kannattaa ostaa ajovarusteet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja crf50
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Uusi aloitteleva motoristi kyselee pk alueelta varuste myymälöitä, missä hyvät merkit ja hyvä asiantunteva palvelu???

ja Orgin shopissa...asiakaspalvelija ei ole niin nätti ku superbikersissa, mutta hinnatkin on sitte paljo paremmat.

Orgin shoppia minäkin suosittelen
thumbs-up.gif

Kun on käynyt Org shopissa ja Eurobikerillä kannattaa suunnistaa Konalan Stormiin (saa pyöriä kaikessa rauhassa, hyvä valikoima. Tinkimällä 10-20 pinnaa pois) ja siitä kehä kolmoselle Bike Worldiin (useimmiten saa olla ihan rauhassa, tinkimällä max parikymmentä pinnaa tuollakin ale) ja All Rightiin (kukaan ei täälläkään häiritse ellei huuda isosti rahatukko kädessä. Tinkivara useimmiten aika olematon kokemukseni mukaan).
Viimeiseksi kannattaa säästää jo aiemmin mainittu Superbikers Niittarissa Espoossa. Tuolla nimittäin heräteostosten vaara on niin ilmeinen, että Visa kannattaa olla jo tapissa kun menee paikalle pyöriskelemään.

Siis kaikki hyvät mestat on Espoossa. Harmi kun ei osu lähellekkään omaa kotia. Tänään kävin ajelemassa ja kengät löyty Allright:sta. Muualle en hirveesti kerinnyt.

Bike World Vantaa KehäIII on kyllä lähes parhaat merkit ajovarusteissa. ARAI, RUKKA, SCOTT, DAINESE, ALPINESTARS, TCS, PUMA, AGV, HALVARSSONS/JOFAMA, ym.

Ja palvelua hyvin asiantuntevaa kyllä saa kun sitä tarvitsee.
smile_org.gif
Jo vuosia siellä asioinut ja aina löytänyt sen mitä olen tarvinnut. Alea saa TFMK:n jäsenkortilla -20% tinkimättä, joskus lisäalea kun vielä tinkii päälle lisää...
bowdown.gif

Tossahan ne jo suunnilleen tulikin, org, Stormi ja Vantaan BW erityisesti. Eurobikers Pitskussa menettelee ainakin jos budjetti on tiukempi (edullisia ja ihan hyviä nahkoja), tosin palveluhalukkuus jää esim. BW:stä jossa se onkin huippuluokkaa.

sanoi:
Bike World Vantaa KehäIII on kyllä lähes parhaat merkit ajovarusteissa. ARAI, RUKKA, SCOTT, DAINESE, ALPINESTARS, TCS, PUMA, AGV, HALVARSSONS/JOFAMA, ym.

Ja palvelua hyvin asiantuntevaa kyllä saa kun sitä tarvitsee.  Jo vuosia siellä asioinut ja aina löytänyt sen mitä olen tarvinnut. Alea saa TFMK:n jäsenkortilla -20% tinkimättä, joskus lisäalea kun vielä tinkii päälle lisää...

Täysin samaa mieltä. Erittäin hyvä ja ystävällinen palvelu. Hyvät valikoimat ja alet on saanut kohdilleen ilman mitään basaarimaista tinkimistä.

itsellä ainakin on superbikersistä hyviä kokemuksia.. nätti ja asiantunteva myyjä tuli heti neuvomaan ostoksissa..
smile_org.gif
Allright firmassa saat myyjää odotella aika pitkään vaikka ne norkoilee siellä tiskillä.. mut nämä on minun kokemuksia..
smile_org.gif
mut aina olen saanut sitä mintä olen lähtenyt ostamaan..
smile_org.gif

Kannattaapi katella "ostaa, myy ja vaihtaa, lainaa ja varastaa" palstoja. Käytettynä suattaa saada hyvää ja edullista ajoasua. Itse ostin goret viimevuonna ja makso 150 egee
062802jumpie_prv.gif

Todella mukavia ihmisiä mopo alalla töissä. Mukavaa ja rentoa palvelua melkein kaikissa paikoissa. Onko muilla samat fiilikset???
buttrock.gif

Moon kuullu notta saxasta netin kautta tilaamalla sais halavimmalla. Tosin sovittaminen hankalahkoa...

Lidlistä!

Ei tarvii odottaa palvelua, sitä kun ei ole
033102bebe_1_prv.gif

Tosiasiassa ei ole paljoa tarvinnut vielä tehdä ostoksia muualtakaan, sen verran tuore motoristi olen
blush.gif

Ainakin Rukkan Goret niitä on kehuttu. Varmasti kun kelit lämpee niin nahat. Ainakin takin ja jotkut housut. Kypärä olisi kanssa listalla nyt kun kurvailen laina potalla.
tounge.gif

Mä ostin kaikki varusteeni lidlistä ja tarjoustalosta. Uusi pyörä veti rahatilanteen sen verran tiukaksi, että ajattelin niillä pärjätä aluksi ja päivittelen tarpeen vaatiessa sitten yksi kerrallaan.

Ostin siis kengät, hanskat, takin ja kypärän lidlistä ja housut tarjoustalosta. Kaikenkaikkiaan rahaa meni vähän reilu 300 e

Back