• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä hyvät hanskat järkihintaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja noviisi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sanoi:
Toi neopreenihanska o sateella ihan ykkönen ja 20 egen investointina ei paha. Ainoo miinus o se, et ne meinaa olla vähän lyhytvartisia, jos joku löytää hyvät pitkävartiset niin koodii.

KTM:n logon alla myydään pitkävartisia neopreenirukkasia.
Itse ostin Scottin neopreenit (malli taitaa olla S1), niissä on semmonen semi-pitkä varsi.

Ihan ok hanskat ovat olleet hintaansa nähden. Noin 40-50 € muistaakseni niistä maksoin kesällä.

Itse kävin hakemassa org shopista malminkartanosta richan waterproof racing-hanskat, muistaakseni vähän päälle 50 e hintaan ja tyytyväinen olen ollut.

Ne ovat linkissä ylimpänä:

http://www.richanordic.com/richa_hanskat.asp
Itsellä myös samanlaiset ja ovat kyllä olleet hintansa arvoiset, todella hyvän tuntuiset hanskat. Sopivan lämpimät, kohtuuhyvännäköiset ja vedenpitävät. (300 km kohtalaisessa vesisateessa) En sitten tiedä onko näissä jotain laatuvaihteluita, mutta omat hanskat on ainakin toiminut hyvin.
Mulla on myös nuo Richan hanskat ja eipä noita mitenkään lämpimiksi voi mielestäni kehua. Aamulla kun töihin tulin reilun 10km matkan niin näpit oli jäässä kun perille pääsin ja suurimmaksi osaksi tuo matka on kaupunkiajoa. Vesisateessakin näpit kostuu ikävästi ja sisähanska menee rullalle. Kesällä pidin MP-Asun speed hanskaa ja niiden tuntuma on aivan eri planeetalta Richan waterpoof racingiin verrattuna.

Back