G
Guest
Guest
Moi
Mistä löytyy halvimmalla Suomesta Garmin Zumo 550?
Mistä löytyy halvimmalla Suomesta Garmin Zumo 550?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saman puljun Treen myymälästä määkin ko härvelin hain. On kuulema aika hyvin kaupaksi menevää tavaraa. Toistaiseksi on ainakin pelittänytMenin sitten minäkin vakuutteluistani huolimatta takaisin navigaattorilinjalle. Zumo 550 tuli ostettua erätukusta hintaan 789 €
Lahden Gigantissa 499 euroa ja 30 pv vaihto/palautusoikeus.
Hee, minäpä sain halvemmalla, tuolla aiemmin mainitussa Porvoon venetarvikkeessa maksoi vain 788€.Saman puljun Treen myymälästä määkin ko härvelin hain. On kuulema aika hyvin kaupaksi menevää tavaraa. Toistaiseksi on ainakin pelittänytMenin sitten minäkin vakuutteluistani huolimatta takaisin navigaattorilinjalle. Zumo 550 tuli ostettua erätukusta hintaan 789 €![]()
Lisäksi sait todennäköisesti myös 2 vuoden takuun...Hee, minäpä sain halvemmalla, tuolla aiemmin mainitussa Porvoon venetarvikkeessa maksoi vain 788€.
Mitähän kivaa tuolla eurolla saisi.![]()
Tilasin itse keväällä Saksasta, kun hintaero Suomeen nähden oli niin räikeä. Maksoi rahteineen 720e. Takuuasioista en tiedä, ainakin tähän asti toiminut moitteettomasti.
saitko suomenkielisen ohjekirjan, tai löytyykö netistä?
Muistaakseni myös laitteiden sisäisen muistin koossa on eroa....
Edit: 500 Deluxe eroaa 550:a ainoastaan siten, että siitä puuttuu autoteline ja tupakansytytinvirtajohto ja euroopan kartta tulee DVD:llä. Kannattaako näistä maksaa 180€, häh?Vai oonkohan mä jo ihan pihalla...![]()
Vaikka itse suosin vahvasti ulkomaisia nettikauppoja ostoksissa niin melkein tässä tapauksessa ostaisin kotimaasta vaikka vähän maksaisikin ekstraa.Unbelievable lupaa kotiinkuljetettuna 2:ssa päivässä, onko kokemusta? Taitaa olla ihan sama paketti vaikka tuleekin ulkomailta, vaikkakin ilman suomenkielistä ohjekirjaa...