• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä halvin a1 kortti tampereen alueella?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Eli kevarikortti nyt olis hankinnan alla, ja oon kattellu noita hintoja, mutta monissa paikoissa ei lue hintaa.
Eli kysyisin että mistä sais halvimmalla kevari kortin Tampereelta, tai jostakin tampereen läheltä (kangasala/nokia/lempäälä)
Kiitokset jo etukäteen
bowdown.gif

uskallan vastata tähän kysymykseen ei-tamperelaisena... Puhelin kouraan ja soittelemaan, rohkeasti vain. Ja kyllä autokouluissakin on tinki varaa.
smile_org.gif

Joo pitäis varmaan ottaa puhelin käteen ja soitella.
Kuulin että Nokialla maksais 450e, se taitaa olla aika halpa?

Itse ajoin ison A:n Nokian liikennekoulussa alku kesästä, ja 450e kustansi (kuulema halvin pirkanmaalla) a1 hinnoista en osaa sanoa.

Joo tuo oli halvin Tampereen seudulla. Itse aloittelen ison A:n suorittamista ensi viikolla Liikennekoulussa ja hinta oli 470+viranomaismaksut yms.
Suuri hajonta tuntui olevan, kallein oli 700+maksut.
Ja tuolta sentään tuli asiallinen vastaus sähköpostitse, eikä mikään 3 rivin juosten kustu sepostus..

Back