G
Guest
Guest
Sanokaahan mistä kotimaisesta liikkeestä lähtee halvimmalla ajokamppeet. Siis koko asu tekstiilitakki ja housut. Muutamia tarjouksia olen kysellyt ja 239 egee setti on halvin. Pystyykö joku tämän alle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos tarkoitat niitä 99€ saappaita niin kyllä ne ainakin ihan hyvältä jalassa tuntui kun kylmätyypit niillä otin! mutta en siiten ostanut ku ei ollu oikeaa kokoa! Itellä on tuo sweepin tarjouspuku mutta eri housuilla niin ei mulla ainakaan ole mitään valittamista!Minkäs laatuisia noi Sweepin kamat yleensä on? Kakkoskuskille pitäis saada puku ja itelle oon miettiny noita Eurobikerissa tarjouksessa olevia saappaita. Onko ne hintansa väärtejä?
Toi on oikeesti ärsyttäväJOVAINKO ?
Anteeksi off topic (ja anteeksi opelistit), mutta kerrankin loistava typoEi kaikki halpa ole ihan sutta mutta halpuus yleensä näkyy erilaisissa materiaali valinnoissa, opeleiden laadussa
nyt vasta hokasin ja täys repeeminenAnteeksi off topic (ja anteeksi opelistit), mutta kerrankin loistava typoEi kaikki halpa ole ihan sutta mutta halpuus yleensä näkyy erilaisissa materiaali valinnoissa, opeleiden laadussa![]()