• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

mistä euroopan halvimmat "race" kengät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yamapower
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli mistä löytyy euroopan halvimmat racing malliset ajokengät esim tcx,a-stars ja sidi. Onko Fc-moto vai joku muu?

Halvinta mahdollista en uskalla lähteä arvailemaan, mutta itse olen pitänyt FC-moton palvelua hyvänä ja hintoja kilpailukykyisinä. Itselleni tilasin TCX:n ajomonot hetki sitten ja hintaa jäi rahtien kanssa rapiat 170 eekua.
smile_org.gif
Suomesta niistä saa maksella melkeinpä satasen verran enemmän paikasta kuin paikasta. Eli mielestäni kohtalainen tarjous...

FC-moto

Etsin toki ensin Suomesta, ei ollut kokoa. Kiristyssysteemi ja lesti vain täysin passeli minulle tuossa vanhassa valkoisessa.

Mp-tuki (tai sitten Ratarengas) trokaa toisinaan (usein) syksyisin jäsenistölle hyvin sopivasti käsittääkseni Duellin luettelokamaa, myös tossuja. Vanhoja malleja ei sielläkään ollut tuolloin. Partasen reisinkitiimi myi ainakin joskus Puman tossuja eurooppalaiseen hintaan ihan kotimaassa.

Nyt huopatossu paras !

Hanski

Back