• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä edullinen Spyball

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Acelin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En jaksanu alkaa soitteleen kaikkiä jälleen myyjiä läpi. Ajattelin ensin kokeilla onnea täällä. Kuka tietää mikä firma myy halvimmalla Spyball hälytintä.

Eikö kukaan ole muka ottanut hinnoista selvää? Jälleen myyjiä on sen verran iso nippu että ei viittis soitella kaikkia läpi että selviäis halvin osto paikka.

Tuossa eräs sälli oli jostain saanut 10 kpl erän ja myi niitä 159e hintaan. Itse tuosta omani lunastin poies.

Erä on loppu, mutta en näe mahdottomana että noita muualtakin putkahtelis.

Tuossa eräs sälli oli jostain saanut 10 kpl erän ja myi niitä 159e hintaan. Itse tuosta omani lunastin poies.

Olikos noi niitä uudempia malleja vai vielä edellistä? Ja sehän selviää kaukosäätimestä, uudessa on sellanen modernin muotoilun tuote ja vanhemmassa sellanen "sokeripala" .

Olikos noi niitä uudempia malleja vai vielä edellistä? Ja sehän selviää kaukosäätimestä, uudessa on sellanen modernin muotoilun tuote ja vanhemmassa sellanen "sokeripala" .
Sitä vanhempaa, ihan riittävä mulle tuntuis ainakin olevan.

Back