• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä Army-housut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Tsekkaa rivagi.com, niillä oli jotkut pöksyt, oisko ollut 129,-.

Mistä löytyy semmosia army henkisiä housuja? Siis maastokuviollisia.
Herää kysymys miksi?
confused_orig.gif

Eurobikerilla on ainakin noita sweepin housuja, samoja löytyy myös motovelhoilta...ovat tosin harmaat eivät siniset. Itselläni moiset on, ihan hyvät housut, tosin hengittävyys on vähän niin ja näin
wink.gif
.

Motovelhot

Eurobiker

Mistä löytyy semmosia army henkisiä housuja? Siis maastokuviollisia. Haussa ois sinisävyiset.
Onko oulunseudulla kauppaa jossa vois käydä sovittelemassa kys. housuja?
Oisko tiedossa nettisaitteja joilta löytyis kys. housuja?
Hei torillahan se yks jamppa myy niitä maastokuvio pöksyjä
cool.gif
, hintakin VAAN 30 egee
bowdown.gif
bowdown.gif

Luultavasti käy persuuksiin pipi jos niillä ympäri menee
confused_orig.gif

Oli aika leuhkat silti
buttrock.gif

Tampereen seudulla olen muutaman kerran meinannut tukehtua nauruuni, kun vastaan on tullut vanhempi keski-ikäinen herrasmies customillaan pukeutuneena täydelliseen city camo-ajoasuun, siis housuihin ja takkiin. On sitten ollut hivenen huvittava näky. Mutta hyvä jos itse tykkää.
tounge.gif

Vaikka muuten nuo maastokuvioiset asut ovat mielestäni asiallisen näköisiä, kun käytetään vain housuina, mutta luulisi myyjilläkin olevan jonkinlaista valtaa siinä ettei myy sentään tuollaisia kokonaisia maastokuvioisia pukuja ihmisille.
kaboom.gif

Sininen "maastopuku".
biggrin.gif

Mihin sillä voi maastoutua? Lumottuun metsään?
biggrin.gif

..njoo, Halvarssons/Jofama/Lindstrands -akselilla on kyllä maastokuvioituja housuja, mutta ei kyllä taida sinisiä olla sielläkään.

Mitään rumempaa ei voi olla kuin jotkut saatanan kurkkusalaatit PRÄTKÄLLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tsiisus oikeesti... jotkut on vielä valmiita maksamaan noista jotain!
Mites jos postaisit itsestäsi ajovarusteissasi kuvan tänne ja pyydettäisiin vaikka Jaakko Selin arvioimaan?
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Meinaan vaan, että makuja on monenlaisia...
062802moto_prv.gif

Ystävällisin terveisin Antti

Tampereen seudulla olen muutaman kerran meinannut tukehtua nauruuni, kun vastaan on tullut vanhempi keski-ikäinen herrasmies customillaan pukeutuneena täydelliseen city camo-ajoasuun, siis housuihin ja takkiin.
Jos se o menossa puistoon ampuun puluja tai jonneki snagarille pyydystään pikkukissoja. Joka tapauksessa, pahalta kuulostaa.
smile_org.gif

edit: tai sitte se o vaan armeijassa duunis.

Kiitos asiallisesti käyttäytyneille.

Olipa herkkä aihe. Koska muutamien on pakko päästä aukomaan päätään, päätin poistaa alkuperäisen kysymyksen.
033102bebe_1_prv.gif

Mitää tyylikoulua en tosiaan pyytänyt, vaan ajattelin käydä sovittamassa sini-mustan takin kanssa kyseisen tyylisiä housuja jotta tietäis miltä näyttää.
062802moto_prv.gif

Terveisin: Toni

Kiitos asiallisesti käyttäytyneille.

Olipa herkkä aihe. Koska muutamien on pakko päästä aukomaan päätään, päätin poistaa alkuperäisen kysymyksen.
033102bebe_1_prv.gif

Mitää tyylikoulua en tosiaan pyytänyt, vaan ajattelin käydä sovittamassa sini-mustan takin kanssa kyseisen tyylisiä housuja jotta tietäis miltä näyttää.
062802moto_prv.gif

Terveisin: Toni
No nämä jotkut palleroiset pitävät rukan "lasketteluasua" ilmeisesti ainoana oikeana ajopukuna...

Helvetin hyvä, että nykyään saa asiallisen näköisiä ajovaatteita, eikä pelkkiä homosohvagoreja.

sanoi:
Lähetetty Elo. 07 2005,23:06
Lainaa (kwak750 @ Elo. 06 2005,20:23)
Mitään rumempaa ei voi olla kuin jotkut saatanan kurkkusalaatit PRÄTKÄLLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tsiisus oikeesti... jotkut on vielä valmiita maksamaan noista jotain!

Mites jos postaisit itsestäsi ajovarusteissasi kuvan tänne ja pyydettäisiin vaikka Jaakko Selin arvioimaan?
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Meinaan vaan, että makuja on monenlaisia...
062802moto_prv.gif

Ystävällisin terveisin Antti

biggrin.gif

Draggin Jeans -housuja saat mustina, sinisinä ja maastokuvioilla. Polvissa ja takapuolessa Kevlar -kudosta vahvikkeena. Housuja ei voi käyttää uimapukuna mutta ei ne sitten myöskään hiosta.

Makuasioista PITÄÄ kiistellä prkl, mun mielestä nämä "citycamo" ja army kledjut on ok skuttaan, jonnekkin pöndelle! Ei kaupunkiin eikä varsinkaan prätkän kanssa.
veryangry.gif
Eikä sit mitään tiukkapipo vastauksia
smile_org.gif
Mun logiikka menee näin: koska itse tykkään pukeutua mustaan goreen (totuus: köyhään anytex-jäljitelmään), niin oma suunnaton tyylikkyyteni korostuu entisestään, mitä useampi kanssamotoristi käyttää joulukuusi- ja madmax-pukuja.

Samoin kuin superkauniin vakiopyöräni ihanainen ja tyylikäs habitus korostuu entisestään, mitä useampi samalla mallilla ajeleva laittaa prätkänsä takaosaan mitä karmeimpia viritelmiä.

Hip hop ja Yo yo, värikkäitä releitä ostamaan siitä!
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Ystävällisin terveisin "ToivottavastiMyyjäEiHuijannutMuaKunSeSanoiMustanHoikistavan118KiloistaOlemustaniAinakinKilon" -Antti

Itse olen suurimmalti osin pitänyt semmoista asennetta yleensäkin elämässä ettei vois penniäkään kiinnostaa meneekö joltain yöunet mun ajohousujeni takia tai ei (tai vielä vähemmän pitääkö joku niitä rumina vai ei)...elämä on
biggrin.gif
. Ei taida olla kaikilla kovinkaan helppoa tuo ulkona liikkuminen...ainiin tuli maksettuaki housuista, onneks ei budjetti kaatunu...

Mitä V*ttua? Maastokuvioiset housuthan on just hienot. Kummallista, että nähdään vaivaa siitä millaisista byysistä kukin tykkää...
tounge.gif

LindSTRandilla on mun mielestä hienoja maastohousuja. Niiden saatavuus taivaa vaan olla aika huono. Ite tilasin housut joskus kuukausi sitten eikä ole vieläkään näkynyt. Myyjäliike tarkasti valmistajan varaston ja housuja olis siellä -6 kpl
omg.gif

Tossa linkki Jofama

Sieltä kun klikkailee Lintstrandia niin alkaa löytymään...

Anteeksi asiaton käyttäytymiseni! Ei ollut tarkoitus pilata kenenkään päivää, vain laskea leikkiä...

Kukin pukeutukoon niin kuin haluaa: naurettavan näköinen minäkin olen pisaran muotoisessa nahka-asussani
smile_org.gif

PS: Olen vain allerginen camo-väritykselle.

Back