G
Guest
Guest
Tsekkaa rivagi.com, niillä oli jotkut pöksyt, oisko ollut 129,-.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Herää kysymys miksi?Mistä löytyy semmosia army henkisiä housuja? Siis maastokuviollisia.
Hei torillahan se yks jamppa myy niitä maastokuvio pöksyjäMistä löytyy semmosia army henkisiä housuja? Siis maastokuviollisia. Haussa ois sinisävyiset.
Onko oulunseudulla kauppaa jossa vois käydä sovittelemassa kys. housuja?
Oisko tiedossa nettisaitteja joilta löytyis kys. housuja?
Mites jos postaisit itsestäsi ajovarusteissasi kuvan tänne ja pyydettäisiin vaikka Jaakko Selin arvioimaan?Mitään rumempaa ei voi olla kuin jotkut saatanan kurkkusalaatit PRÄTKÄLLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tsiisus oikeesti... jotkut on vielä valmiita maksamaan noista jotain!
Jos se o menossa puistoon ampuun puluja tai jonneki snagarille pyydystään pikkukissoja. Joka tapauksessa, pahalta kuulostaa.Tampereen seudulla olen muutaman kerran meinannut tukehtua nauruuni, kun vastaan on tullut vanhempi keski-ikäinen herrasmies customillaan pukeutuneena täydelliseen city camo-ajoasuun, siis housuihin ja takkiin.
No nämä jotkut palleroiset pitävät rukan "lasketteluasua" ilmeisesti ainoana oikeana ajopukuna...Kiitos asiallisesti käyttäytyneille.
Olipa herkkä aihe. Koska muutamien on pakko päästä aukomaan päätään, päätin poistaa alkuperäisen kysymyksen.
![]()
Mitää tyylikoulua en tosiaan pyytänyt, vaan ajattelin käydä sovittamassa sini-mustan takin kanssa kyseisen tyylisiä housuja jotta tietäis miltä näyttää.![]()
Terveisin: Toni
sanoi:Lähetetty Elo. 07 2005,23:06
Lainaa (kwak750 @ Elo. 06 2005,20:23)
Mitään rumempaa ei voi olla kuin jotkut saatanan kurkkusalaatit PRÄTKÄLLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tsiisus oikeesti... jotkut on vielä valmiita maksamaan noista jotain!
Mites jos postaisit itsestäsi ajovarusteissasi kuvan tänne ja pyydettäisiin vaikka Jaakko Selin arvioimaan?
![]()
![]()
![]()
Meinaan vaan, että makuja on monenlaisia...
![]()
Ystävällisin terveisin Antti
Mustikka-aikana ne saattavat olla aika näppärätSininen "maastopuku".![]()
Mihin sillä voi maastoutua? Lumottuun metsään?![]()
Useampikin armeija tai sen osasto muailmalla muuten käyttää/on käyttänyt sinertäviä maastopukuja.Mustikka-aikana ne saattavat olla aika näppärätSininen "maastopuku".![]()
Mihin sillä voi maastoutua? Lumottuun metsään?![]()
![]()
PS. laivaston rytkyt taitavat olla tummansiniset ..
eikös niiden pitäisi olla sinilevänvihreät?
Mun logiikka menee näin: koska itse tykkään pukeutua mustaan goreen (totuus: köyhään anytex-jäljitelmään), niin oma suunnaton tyylikkyyteni korostuu entisestään, mitä useampi kanssamotoristi käyttää joulukuusi- ja madmax-pukuja.Makuasioista PITÄÄ kiistellä prkl, mun mielestä nämä "citycamo" ja army kledjut on ok skuttaan, jonnekkin pöndelle! Ei kaupunkiin eikä varsinkaan prätkän kanssa.Eikä sit mitään tiukkapipo vastauksia![]()
![]()