• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä 48 ajokengät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jiivee666
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
J-PS sanoi:
Missähän noita Daytonan saappaita pääsisi Suomessa tai eteläisessä Espanjassa sovittamaan? Jotenkin hirvittää tilata sovittamatta netistä kun näkyy tosiaan olevan noissa kokomerkinnöissä melkoista heittoa (kts. ylempänä viestini Alpinestarsin saappaista).

Postimyynnissä saa palauttaa ilmaiseksi, mun ymmärtääkseni ihan EU:n säätämänä. (?) Ja Suomesta ostettuna nyt tietysti.

Kuvalla Jyväskylässä on hyllyssä Daytonan Trans Open eri kokoja (tai siis ainakin oli n. kuukausi sitten). Hinta muistaakseni n. 349:-

Minulla on seitsemättä - kahdeksatta vuotta omani --> ostaisin heti uudet Kuvalta jos tarvitsisin, mutta kun ei ole vielä tarvetta...pitää vettä ja toimii niinkuin uutena..

Kysy siis heiltä :D

shyhander sanoi:
Postimyynnissä saa palauttaa ilmaiseksi, mun ymmärtääkseni ihan EU:n säätämänä. (?) Ja Suomesta ostettuna nyt tietysti.

Käsittääkseni asia ei ole noin, eli EU-alueella palautusmaksujen periminen on luvallista, ja Suomeenkin maksulliset palautukset tulevat kesäkuussa mikäli lakimuutos menee läpi ja astuu voimaan suunnitellusti.

http://www.kauppalehti.fi/etusivu/al+verkko-ostosten+ilmaiset+palautukset+loppumassa/201311563157

Se on sitten toinen asia, että moniko kauppias maksua alkaa periä, mutta ainakin viime viikolla uutisoitiin, että vaatekaupassa palautusprosentti on jopa yli 40. Äkkiä ajatellen tuo vaikuttaa merkittävältä kustannuserältä.

sami1024 sanoi:
Se on sitten toinen asia, että moniko kauppias maksua alkaa periä, mutta ainakin viime viikolla uutisoitiin, että vaatekaupassa palautusprosentti on jopa yli 40. Äkkiä ajatellen tuo vaikuttaa merkittävältä kustannuserältä.

Eiköhän noi rättikauppiaat oo ton palautusprosentin huomioineet hinnoissaan jo valmiiksi

Back