• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Missä vakuutusyhtiössä mp-vakuutuksesi on?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja happy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Missä vakuutusyhtiössä mp-vakuutuksesi on? -

• If

Ääniä: 1 100,0%
  • Fennia

Ääniä: 0 0,0%
  • Lähivakuutus

• Nordea

• Pohjantähti

• Pohjola

• Tapiola

• Turva

• Veritas

• Muu, mikä?

• Ääniä yhteensä
    1
Tällä hetkellä lähivakuutuksessa (viime kaudella järkevän hintainen seisonta-ajallinen vakuutus; pyörä liikkeelle toukokuun lopussa 2007). Nyt veto päällä Pohjantähteen. Maanantaina miittinki, muut vakuutukset muutaman kympin sisällä mutta mutta, prätkän vakuutukset yli 200€ halvemmat kuin seuraavalla kilpailijalla?!? Nooh, katsotaan kun kaveri pistää kortit pöytään että mitä sieltä oikeasti kaupataan ja pitääkö tarjous kutinsa myöskin laskussa. Sen verran olen oppinut että alkuperäiseen tarjoukseen käsin muutetut alennukset kannattaa pyytää ihan tulosteena ja allekirjoituksella varustettuna.

Vaihdoin syksyllä kaikki vakuutukset tapiolasta pohjolaan ja vuosimaksut tippuivat lähes jokaisessa vakuutuksessa.
Minä vaihdoin kaikki vakuutukset Pohjolasta Tapiolaan ja vuosimaksut putosi 20-35%.
biggrin.gif

Vielä kuukausi sitten oli Pohjolassa, mutta nyt if:ssä, laittoivat paremman tarjouksen. Talvimopo Tapiolassa edullisin...
tounge.gif

Pohjolassa oli..eiliseen asti

Turva pisti reilut 200,- paremmaksi vuosimaksuun...

Ei tarvinnu paljon miettiä...

Ja mielestäni lipat kadulla myös jos yli 1Km/h ylinopeutta pitäisi itse maksella...
Niin Turvassa vakuutukset ja ratakolhut itse maksanut
Ei se sakotusraja voi olla mikään itsemaksuraja. Sakothan maksaa kumminkin jokainen itte, eikä vakuutus. On se vaan sitkeässä tuo käsitys, et viranomaisen määrittämä sakotusraja olisi jotenkin yhteydessä turvallisuuteen. Aika vähän, sanon minä. Tilannenopeus ratkaisee...

Vakuutukseen vaikuttaa ikä, sukupuoli ja asuinpaikka.
Hinnat ovat melkolailla tapauskohtaisia.
Itsellä kaksi pärrää ja kottero Pohjolassa, oli halvempi kuin Tapiola
Mulla tuli alennusta hintaan kun on tili Osuuspankissa.

...Tapiolassa oma, muksujen piikit Pohjolassa... Kaikki vaan toistaiseksi, pian tsekataan tilanne ja pannaan jako uusiksi, jos sieltä löytyisi lisää lomamatkarahoja ("säästöjen" nimellä...  
wink.gif
)
Olen joskus kaksi-kolme vuotta sitten tehnyt kokonaispakettikyselyn muutamalle yhtiölle (mm. koti, autot, mp, vene, möksä, jne...) ja totesin, että hajauttaminen kannattaa(!), vaikka v-yhtiöt puhuvat keskittämisen kannattavuudesta... No, kannattaa, v-yhtiölle tai itselle...  
thumbs-up.gif
Riippuu tietty vakuutussuojan tasosta, mutta itse käytän (yleensä) "korkeinta" eli esim. liikennevälineissä kasko mukana...
kaboom.gif

Back