Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missäs päin Jankaa tää gsm oikein on? Eipä osunut Kuukelikaan...Etunahka vaihtui aikas kivuttomasti gsm:ssä Jankalla.
RM-Heino tekee käsittääkseni hyvää työtä, mulle parivuotta takaperin ongelman teki helevetin pitkät jonot. Nyttemmin en sitten osaakaan sanoa missä mennään...Jeps, mites on muuten kokemusta huolloista. Meikäläinen on vähän miettinyt RM.Heinoa ja Kalevan MP-huolto, kokemuksia??
http://www.motoshopgsm.fi/ Tuolta löytyy tiedot ja karttakin.Missäs päin Jankaa tää gsm oikein on? Eipä osunut Kuukelikaan...Etunahka vaihtui aikas kivuttomasti gsm:ssä Jankalla.
Sama täällä. Samalla kun oon muutenkin asioinut Esan kanssa, niin on tarvittaessa hoitunut renkaan vaihdot.Nyttemmin olen vaihdattanut Korvenpäällä Ruutanassa Kangasalla.
Ei taida tosin Esa ainakaan kesällä tehdä rengastöitä ellei rinkulaa osteta sieltä. Töitä on muutenkin.
Mutta renkaatkin olen saanut sitä kautta mieleiseeni hintaan.
Se muuten kärähti kahdestiTänks Airfax !
Näyttää muuten olevan vanha kuva kun tossa näkyy toi vanha navetta jossa pari emppua piti pitkään kumisuutarinliikettä, joka myöhemmin sitten kärähti![]()