• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Missä vaihdatat renkaasi Tampereella?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pro
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli lähinnä tampereen alueen jampoille kohdistettu kysymys, eli missä olette vaihtaneet pyöriinne renkaat ja mitä voisitte suositella?
Viimeksi kun kävin vaihtamassa heinolla niin vanteeseen tuli ikävät naarmut
confused_orig.gif

Viimeksi Lakalaivassa Euromasterilla,Heikkilän Antti on ollut halvin renkaissa, sitä edellinen Kivimaan Ahti Motoshop Sammonkatu.Muissa ei oo tullu kauppoja.

On muuten aivan samoja kokemuksia Heinon renkaan vaihdosta. Neljä rengas siellä vaihdattanut ja jokaisessa vaihdossa ovat naarmuttaneet vanteet.

Jeps, mites on muuten kokemusta huolloista. Meikäläinen on vähän miettinyt RM.Heinoa ja Kalevan MP-huolto, kokemuksia??

Itse olen vaihdattanut kumini lokomonkulman euromasterilla.
Kerran tekivät vanteeseen pienet jäljet, mutta seuraava vaihto onnistuikin sitten ilman veloitusta.
smile_org.gif

Nyttemmin olen vaihdattanut Korvenpäällä Ruutanassa Kangasalla.

Ei taida tosin Esa ainakaan kesällä tehdä rengastöitä ellei rinkulaa osteta sieltä. Töitä on muutenkin.

Mutta renkaatkin olen saanut sitä kautta mieleiseeni hintaan.

Nyttemmin olen vaihdattanut Korvenpäällä Ruutanassa Kangasalla.

Ei taida tosin Esa ainakaan kesällä tehdä rengastöitä ellei rinkulaa osteta sieltä. Töitä on muutenkin.

Mutta renkaatkin olen saanut sitä kautta mieleiseeni hintaan.
Sama täällä. Samalla kun oon muutenkin asioinut Esan kanssa, niin on tarvittaessa hoitunut renkaan vaihdot.
Ja tarkennuksena, että renkaat on tilattu aina etukäteen valmiiksi.

Tänks Airfax !

Näyttää muuten olevan vanha kuva kun tossa näkyy toi vanha navetta jossa pari emppua piti pitkään kumisuutarinliikettä, joka myöhemmin sitten kärähti
tounge.gif

Back